  • Data: 2010-11-25 18:23:23
    Temat: Re: fotografowanie ryb w akwarium
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-25 06:41, Jakub Jewuła pisze:

    > Ja nie pisze o "estetyce akwarium" (NTG) tylko
    > o zdjeciu z linku - nic ciekawego.

    Jeśli chodzi o mistrza to tylko mogę pokazać efekt końcowy, więc na
    szybko odkopałem linki. Mam nadzieję że drugi link był bardziej pomocny.
    Oto kolejna porcja:
    http://www.naacademy.pl/IWAGUMI---Takashi-Amano,1,0,
    0,381.htm
    Co do samej fotografii z akwarium jest podobnie jak z wędkarstwem jeden
    lubi aktywny spining inny woli na grunt ;), tak samo jest pewnie z samą
    fotografią akwarystyki.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.