  • Data: 2009-10-02 17:36:22
    Temat: Re: fotografia i podatki
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Okt., 13:52, "quent" <x...@x...com> wrote:

    > Problem nie w tym czy podatki powinny istniec (bo istniec w jakims wymiarze
    > musza) tylko w tym jakie powinny byc duze i jak wiele ich jest i od czago
    > sie je placi.

    placi sie od dochodu ew zysku , w Polsce podatki nie sa najwyzsze ,
    raczej sa porownywalne z pozostalymi krajami EU , nieco nizsze liczac
    wzglednie do dochodow. a poniewaz zarobki sa nizsze tak i bezwzglednie
    liczac sa nizsze.
    MOzna zyczyc sobie abysmy placili wiecej podatkow , bo to bedzie
    oznaczac ze wiecej zarabiamy i wiecej zostaje dla nas , a panstwo sie
    bogaci .
    Straty panstwa ok 50 mld pln czyli ok 12 -13 mld euro w jednym roku
    oznaczaja dramatyczny spadek jakosci zycia w najblizszym czasie.
    Przypominam sobie przed ok 1,5 roku kiedy zaczalem czytac te grupe -
    czesto mozna bylo slyszec glosy jaki ten sprzet tani , dzisiaj to
    minelo , raczej wicejc mowi sie o sprzecie tanim. Za rok bedzie dla
    nas jeszcze drozszy.

    > Panstwa w panstwie jest dzis zdecydowanie za duzo (co jest bardzo kosztowne)
    > dlatego para idzie w gwizdek a nie w progres.

    NIe wiem

    ja widze tez duzo madrosci w tym panstwie,

    Widze tez prase oglupiajaca obywateli.

    RP nalezy do panstw w eu o najnizszej korupcji.

    Jesli pomysle ze zadanie zaplaty 18 mln usd kosztowala upadek rzadu
    ( to nie byla jeszcze zaplata- afera Rywina ) to mielismy najmniej
    kosztujacy upadek rzadu w historii wspolczesnej europy.
    Probe " skombinowania " przez kogos bliskiego partii rzadzacej 18 mln
    usd rzad przyplacil upadkiem .
    To napawa mnie smutkiem - gdyby to bylo 18 miliardow to rozumiem ale
    18 milionow - to napawa mnie bardzo glebokim smutkiem. Cenimy sie
    jako narod za nisko.