  • Data: 2009-10-02 11:30:41
    Temat: Re: fotografia i podatki
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ha4l7o$lk$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyobraź sobie, ze zaczynasz produkować jakiś wyrób - np. krzesła. Też będziesz
    > musiał założyć działalność gospodarczą i też to ile i kiedy tych krzeseł
    > będziesz w stanie sprzedać stanowić bedzie Twoje ryzyko.

    Ale krzesła robię po to by je sprzedać. Natomiast zdjęcie robie dla siebie, po
    jakimś czasie stwierdzam, że mogę sie nim podzielić i wystawiam na sprzedaż. Do
    tego zakładam, że w przyszłości może zaistnieć podobna sytuacja. Niejasność
    polega na tym, że do końca nie wiadomo jak często musi zachodzić tego typu
    sytuacja, aby trzeba było założyć działalność gospodarczą.

    Pozdrawiam
    Wojtek