  • 11. Data: 2010-10-30 20:50:15
    Temat: Re: [foto] Jesienne zdjęcia z Bieszczadów i nie tylko
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Zapraszam w wolnej chwili:
    > http://foto.brzoza.net/
    >
    > Dodałem kilka najnowszych, jesiennych galerii:
    > - Magiczne, jesienne połoniny
    > - Jesienny poranek na Plantach
    > - Wodospad
    > - Julia (również jesienna)

    jak dla mnie to robienie strony turystycznej bez opisu miejsc jest
    mołosensowne.
    muzyka bardzo ok.
    co to jest?

  • 12. Data: 2010-10-30 21:22:11
    Temat: Re: [foto] Jesienne zdj?cia z Bieszczad?w i nie tylko
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    > muzyka bardzo ok.
    > co to jest?

    Tołhaje, piersza płyta ("A w niedziela rano"), przedostatni utwór.
    http://www.tolhaje.pl/

    Folkowy Fonogram roku, nomimacja do Fryderyków, parę pomniejszych nagród...

    Pozdr.
    --
    Paweł Brzozowski

    brzoza.net

    portfolio :: http://brzoza.net
    fotografie :: http://foto.brzoza.net

    warsztaty fotograficzne :: http://fotowarsztaty.com
    najwyższy poziom górski :: http://www.e-gory.pl

  • 13. Data: 2010-11-01 09:44:26
    Temat: Re: Jesienne zdjęcia z Bieszczadów i nie tylko
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 30-10-2010 15:02, <gkrzych> pisze:

    > Ciekawe efekty ale jak DLA MNIE nienaturalne.

    A co jest nienaturalnego?
    Rozmycie wody?
    --
    M.