  • Data: 2009-08-06 19:14:54
    Temat: Re: fotki z wakacji
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    TheGuru wrote:

    > ps. po raz pierwszy od 8 lat udalo mi sie zrobic zdjecie zachodzacego
    > slonca z przeplywajacym na tle tarczy statkiem.

    hi. hi.... jak polujesz na takie zdjęcia, to polecam Byxelkrok na Olandzie
    (Szwecja)... co prawda nie statki, a jachty, ale okazji jest kilka niemal
    codziennie wieczorem... ot przykład... (cowieczorny wyścig do portu.... sam
    prawie katarynę zagotowałem... ;-D)

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/-5rDrd6F8XUU2jbU
    uKasJw?authkey=Gv1sRgCJrNnMP58_vRVw&feat=directlink

    jacht nie jest na tle tarczy, bo czekałem aż przejdzie... a sprzęt... ot,
    fuji E-500... ;-)

    Krzysiek