  • 41. Data: 2012-11-12 19:48:01
    Temat: Re: fotka od SM - formularz, miejsce zatrudnienia
    Od: <6...@...194801.invalid> (Tom N)

    Big Jack w

    3...@p...pl.invalid

    > Prawdopodobnie jednak z Tobą. Dygresja dotyczyła reakcji na
    > korespondencję czy raczej jej brak,

    Braku reakcji na korespondencję wysłaną przez SM, a nie brak korespondencji,
    czy też nie brak reakcji -- to tak dla uściślenia.

    > a nie rozważań o legalności wysyłania mandatów przez straszaków
    > miejsko-wiejskich.

    Czyli jeśli Ci SM wyśle cokolwiek to dupsko usłużnie nadstawiasz i robisz
    to, czego w piśmie życzyli sobie byś zrobił.
    Owszem mogą prosić o wszystko, tylko, że nie masz obowiązku tych próśb
    spełniać...

    --
    'Tom N'

  • 42. Data: 2012-11-12 20:46:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@1...invalid
    *Tom N* napisał(-a):

> [...]
    > robisz to, czego w piśmie życzyli sobie byś zrobił.
    > Owszem mogą prosić o wszystko, tylko, że nie masz obowiązku tych próśb

    Powtórzę się: każdy ponosi konsekwencje swojego postępowania, tudzież
    jego braku. Gówno mnie obchodzi co kto zrobi z korespondencją od SM.
    Jednakże delikatnie sugeruję wgryźć się głębiej niż w prywatne opinie
    zawarte m.in na pms. Moją susgestię również cisnąć do kosza, mnie wcale
    przykro z tego powodu nie będzie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 43. Data: 2012-11-12 20:56:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-12 19:48, (Tom N) pisze:
> [...]
    > to, czego w piśmie życzyli sobie byś zrobił.
    > Owszem mogą prosić o wszystko, tylko, że nie masz obowiązku tych próśb

    Ale masz obowiązek wskazać osoby upoważnione do kierowania. Jak tego nie
    zrobisz - mandat na 100%.
    Głupotą jest niereagowanie na pocztę od SM w takiej sytuacji i udawanie,
    że problem sam się rozwiązał.

    --
    MN

  • 44. Data: 2012-11-12 21:00:39
    Od: <4...@7...210039.invalid> (Tom N)

    Marcin N w

    > Ale masz obowiązek wskazać osoby upoważnione do kierowania. Jak tego nie
    > zrobisz - mandat na 100%.

    Podasz przepis -- tylko zacytuj go proszę ze wskazaniem Dz.U

    --
    'Tom N'

  • 45. Data: 2012-11-12 21:06:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-12 21:00, (Tom N) pisze:
    > Marcin N w

    > Podasz przepis -- tylko zacytuj go proszę ze wskazaniem Dz.U

    Nie podam, bo nie znam. Znam jednak ciąg dalszy przy braku mojej
    reakcji. Skierują sprawę do sądu i sąd rozpatrzy ją na korzyść straży,
    po czym powiadomi Cię o wyniku. Potem będziesz pisał odwołania i
    udowadniał, że jedna nie jesteś wielbłądem.
    Albo zapłacisz mandat.

    --
    MN

  • 46. Data: 2012-11-12 21:13:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    a jeśli się nie zgodzi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2012-11-12 21:27:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-12 21:13, masti pisze:

    > a jeśli się nie zgodzi?

    To nie dasz mu się przejechać.

    --
    MN

  • 48. Data: 2012-11-13 00:40:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 Nov 2012 21:27:21 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > To nie dasz mu się przejechać.

    a niby czemu nie?
    jak SM chce mieć adres to niech sobie poszuka.
    Nie ma żadnego obowiązku podawania adresu.

  • 49. Data: 2012-11-13 08:09:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 15:38:55 +0100, BaX napisał(a):
> [...]
    > zostanie właścicielem.
    >
    > BTW: powinienem sprawdzić czy posiada uprawnienia?

    powinienes. Albowiem kto dopuszcza do prowadzenia pojazdu przez osobe bez
    uprawnien ...

    J.

  • 50. Data: 2012-11-13 08:50:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 00:40, masti pisze:

    > a niby czemu nie?
    > jak SM chce mieć adres to niech sobie poszuka.
    > Nie ma żadnego obowiązku podawania adresu.

    Strasznie marudzisz. Rób, jak uważasz. Jak chcesz się dać przejechać
    pijakowi - też Ci nie mogę zabronić. Mogę jedynie doradzić, żeby tego
    nie robić.

    Skoro twierdzisz, że nie masz żadnych obowiązków - ok. Będziesz mógł to
    wykazać przed sądem, gdy przyjdzie taki czas.

    Moje sugestie pokazują, co WARTO zrobić, żeby potem w łatwy sposób
    wykaraskać się z ewentualnego mandatu nałożonego wyłącznie przez moje
    lenistwo.

    --
    MN