eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyford focus mk2Re: ford focus mk2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: zdan <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ford focus mk2
    Date: Mon, 07 Nov 2011 23:10:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <j99l1t$ejf$1@node2.news.atman.pl>
    References: <j95cq9$2dt$1@news.onet.pl> <j961vq$58k$1@news.onet.pl>
    <j963ar$8rr$1@news.onet.pl>
    <0...@a...googlegroups.com>
    <j983e4$mon$1@news.onet.pl>
    <d...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-191-3.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1320703869 14959 89.78.191.3 (7 Nov 2011 22:11:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Nov 2011 22:11:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
    Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <d...@l...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2411649
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-07 14:10, daxus pisze:
    > On Nov 7, 9:04 am, The_EaGle<e...@j...com> wrote:
    >> W dniu 2011-11-06 23:07, daxus pisze:
    >
    > To nie jest kwestia tego, że najeżdżam na ten samochód jak na
    > najgorszy złom.
    > Kwestia jest taka - silnik TDCI - jakakolwiek awaria jest baaaardzo
    > kosztowna, drogie części zamienne do Forda, często brak zamienników.

    Potwierdzam. Silnik 1.8 TDCi jest bardzo drogi w naprawach.
    Części są dużo droższe niż do starszego silnika 1.8 TDDi
    albo nowszego (chyba?) 1.6 TDCi. Zamienników często nie ma,
    albo są tańsze o 10-20% od oryginału.

    Przykłady? Proszę bardzo:
    Miska olejowa, czyli kawałek wytłoczonej blachy (u mnie zardzewiała):
    - 1.8 TDCI: 750 PLN, zamienników brak, na alledrogo brak.
    - 1.6 TDCI: 170 PLN
    Sprzęgło alternatora:
    - 1.8 TDCI: 450 PLN, wtedy uważali, że nierozbieralne
    - 1.8 TDDI: 129 PLN (nie da się użyć - inne mocowanie)

    Kolega zapomniał napisać jeszcze o wielowahaczowym zawieszeniu
    z tyłu - całość to wydatek ponad 1000 PLN.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Zdankiewicz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: