  • Data: 2011-11-12 23:53:12
    Temat: Re: ford focus mk2
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 12, 10:25 pm, The_EaGle <t...@p...onet.pl> wrote:

    > W nowocześniejszych samochodach czasem brak informacji z jakiegoś
    > czujnika może oznaczać brak możliwości uruchomienia auta.

    > Niestety jesteś w błędzie. Statystycznie to zdarza się rzadko ale zdarza
    > się. Przykładowo rozładuje się bateria key lock immobilisera w kluczyku.
    > Koniec, nie pojedziesz.  To nie jest sprawdzane przy przeglądzie. Inna
    > sytuacja w silniku benzynowym - cewka zapłonowa wyzionie ducha - koniec
    > - zostajesz. Co to ma wspólnego z przeglądem? Nikt tego nie testuje co
    > przegląd...

> [...]
    Nie ma sie co klocic.
    Wystarczy zerkanc na http://www.dekra.mojeauto.pl/raport/2010/szukaj/Mark
    a?klasa=2
    i tam focus jest na piatym miejscu pod wzgledem awaryjnosci (ogolnie),
    wyprzedzajac np. golfa czy jette.
    Po posortowaniu na "powazne usterki" wskakuje na trzecie miejsce.
    Niestety wersja na 2011 rok jakos nie chce sortowac...