  • 81. Data: 2015-09-25 23:53:35
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 25 Sep 2015 16:37:18 +0200, Cavallino napisał(a):

    > I?

    No i jak chcesz na terenie UE sprzedawać swoje samochody, to musisz podawać
    jej wynik.

    > Ale nie ma zakazu podawania prawdziwych?

    Obawiam się że może być.
    Tzn. regulacja unijna nakłada obowiązek podawania zużycia paliwa zgodnie z
    ich normą i to na pewno muszą zrobić w każdym materiale reklamowym.

    Podawanie jakiś innych liczb to już może być nadużycie.

  • 82. Data: 2015-09-26 15:58:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 23:53, Tomasz Pyra pisze:

    > No i jak chcesz na terenie UE sprzedawać swoje samochody, to musisz podawać
    > jej wynik.

    Wiadomo.
    Ale czy to oznacza, że taka procedure jest w porządku, albo coś podobnego?

    > Obawiam się że może być.
    > Tzn. regulacja unijna nakłada obowiązek podawania zużycia paliwa zgodnie z
    > ich normą i to na pewno muszą zrobić w każdym materiale reklamowym.

    Doprecyzuję - ale nie ma zakazu podawania RÓWNIEŻ prawdziwych danych w
    tej samej tabelce?

  • 83. Data: 2015-09-26 19:33:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Sep 2015 15:58:32 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Doprecyzuję - ale nie ma zakazu podawania RÓWNIEŻ prawdziwych danych w
    > tej samej tabelce?

    Ale jakich prawdziwych ?

    Nie ma prawdziwych, sa moje, twoje, z konkretnej trasy ...

    J.

  • 84. Data: 2015-09-26 22:43:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-25 o 19:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    > Misiek, kuźwa, miałby _WYKRYWAĆ_NORMALNĄ_JAZDĘ_, więc test byłby
    > domyślnie, a nie po krokach. Prościej nie potrafię.

    Ale wtedy auto się nie nadaje do jazdy :) dlatego robią odwrotnie
    niż ty kuźwa misiek myślisz.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 85. Data: 2015-09-26 23:27:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-09-25 o 19:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    >Ale wtedy auto się nie nadaje do jazdy :)

    Bezedura.

    >dlatego robią odwrotnie
    >niż ty kuźwa misiek myślisz.

    Wszyscy wiemy jak robią, skoro tu już tyle linków podano. A robią "wulgarnie
    trywialnie" i dlatego ich złapali.

    Ale rozumiem, ze wreszcie załapałeś co znaczy wykrywanie "normalnej jazdy"?

  • 86. Data: 2015-09-27 00:18:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Wiadomo.
    > Ale czy to oznacza, że taka procedure jest w porządku, albo coś podobnego?

    Procedura jest na pewno słaba.
    Pomijając już nawet podatność na oszustwa, to jest test w warunkach jak w
    mieście nie ma ruchu, jedzie się powoli i tylko od czasu do czasu
    zatrzymuje.
    Stąd i niskie wyniki zużycia paliwa, ale pewnie jak późnym wieczorem
    pojeździsz po mieście z przelotową 35km/h (gdzieś tam na długiej prostej
    chwilami rozpędzając się do 50km/h), to się okaże że te dane w miarę się
    zgadzają.

    Przyczepiłbym się jeszcze do określonych punktów zmiany biegów co jest bez
    sensu w samochodach z bardzo różnie zestopniowanymi przekładnami.

    > Doprecyzuję - ale nie ma zakazu podawania RÓWNIEŻ prawdziwych danych w
    > tej samej tabelce?

    UW wydała rozporządzenie po to żeby wszyscy podawali parametr zużycia
    paliwa w jeden, ścisły sposób.
    Co grozi za postępowanie niezgodnie z tymi wytycznymi to się niedługo
    dowiemy na przykładzie VW.

  • 87. Data: 2015-09-27 00:19:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 24 Sep 2015 20:26:49 +0200, janusz_k napisał(a):

    > Ale w zwykłej jezdźie by nie przeszedł testu, bo zanim by wykrył że to test
    > to juz by go oblał, program startuje od testu a potem jak wykryje że to
    > nie test to dopiero włącza pełną moc.

    Wykrywanie jest proste.
    Np. podczas zwykłej jazdy zazwyczaj się od czasu do czasu skręca.
    Podczas testu na rolkach - nie :)

  • 88. Data: 2015-09-27 00:21:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 27 Sep 2015 00:19:12 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Wykrywanie jest proste.
    > Np. podczas zwykłej jazdy zazwyczaj się od czasu do czasu skręca.
    > Podczas testu na rolkach - nie :)

    Do tego jeszcze niespójność danych z akcelerometrów ESP i zmiany prędkości
    kół.

  • 89. Data: 2015-09-27 08:50:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.09.2015 o 19:33, J.F. pisze:

    > Ale jakich prawdziwych ?
    >
    > Nie ma prawdziwych, sa moje, twoje, z konkretnej trasy ...

    Takich, jakie się uzyskuje przy normalnej jeździe.
    Jakoś aż tak dużych odchyłów nie ma, podobne auta palą podobnie, różnice
    są może rzędu kilku procent, a nie 50+ jak w stosunku do testów.

  • 90. Data: 2015-09-27 08:51:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.09.2015 o 00:18, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > pojeździsz po mieście z przelotową 35km/h (gdzieś tam na długiej prostej
    > chwilami rozpędzając się do 50km/h), to się okaże że te dane w miarę się

    Tyle że takie dane są funta kłaków nie warte.
    Już pisałem - stara metoda była o niebo lepsza.

    BTW:
    http://www.dw.com/pl/skandal-z-volkswagenem-to-tylko
    -wierzcho%C5%82ek-g%C3%B3ry-lodowej/a-18736096