  • 31. Data: 2012-05-15 15:19:16
    Temat: Re: focus wzrokiem
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 13:11:22 +0100, kamil napisał(a):
    > Z tego akurat nigdy nie korzystałem i nie korzystam, wprowadza jedynie
    > dodatkowe zamieszanie z doszukiwaniem się, co jest na którym pulpicie.

    Przy pulpitach możesz sobie pamiętać że np. na 1. jest GG, na 10. opera,
    na 2. konsola serwerów A i B, na 3. konsola C i D, na 9. okno z wykresami
    czy wszytko działa prawidłowo itd...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2012-05-15 15:22:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 14:19, Jacek Osiecki wrote:

    > Przy pulpitach możesz sobie pamiętać że np. na 1. jest GG, na 10. opera,
    > na 2. konsola serwerów A i B, na 3. konsola C i D, na 9. okno z wykresami
    > czy wszytko działa prawidłowo itd...

    Mogę sobie nawet przykleić nad biurkiem plakat A1 z rozpiską zawartości
    wszystkich 10 pulpitów, wtedy praca będzie jeszcze łatwiejsza.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2012-05-15 17:33:13
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2012-05-03 18:53, qwerty pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Może też czytać w myślach?

    Działające prototypy już są.

  • 34. Data: 2012-05-16 14:07:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 14:22:33 +0100, kamil napisał(a):
    > Mogę sobie nawet przykleić nad biurkiem plakat A1 z rozpiską zawartości
    > wszystkich 10 pulpitów, wtedy praca będzie jeszcze łatwiejsza.

    Do skrótów klawiszowych też sobie wieszasz plakat A1, czy też jakimś cudem
    zapamiętujesz? :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 35. Data: 2012-05-16 14:13:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 13:07, Jacek Osiecki wrote:

    > Do skrótów klawiszowych też sobie wieszasz plakat A1, czy też jakimś cudem
    > zapamiętujesz? :>

    Skróty klawiszowe mam takie same od kilkunastu lat, w przeciwieństwie do
    aktualnie uruchomionych programów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2012-05-16 20:03:14
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-16 14:07, Jacek Osiecki wrote:

    > Do skrótów klawiszowych też sobie wieszasz plakat A1, czy też jakimś cudem
    > zapamiętujesz? :>

    Ktoś tu ma skłonność do utrudniania sobie życia.. to jest
    niebezpieczne.. bo pośrednio wpływa (lub może wpływać) na utrudnianie
    życia innym :)