  • 131. Data: 2012-06-08 14:21:51
    Temat: Re: flagi
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MW,

    Friday, June 8, 2012, 1:29:38 PM, you wrote:

    > Nieobrzezanego kutasa na ławę. Umiałbyś tak?

    Ja tak - a ty miałbyś odwagę? Bo zazwyczaj z Żydami mają problem Ci,
    ktorzy chowają portret dziadka z powodu zbyt długich pejsów na nim.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 132. Data: 2012-06-08 14:36:57
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Adam Płaszczyca, Thu, 7 Jun 2012 23:38:57 +0200, pl.misc.samochody:

    > Oczywiście byli bardzo źli, kiedy po wyprzedzeniu ich zwolniłem.

    Na ich miejscu zrobiłbym wszystko, żeby Cię tylko wyprzedzić. Krew by Cię
    zalała chyba :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 133. Data: 2012-06-08 14:38:31
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Myjk, Fri, 8 Jun 2012 10:26:51 +0200, pl.misc.samochody:

    > Fri, 08 Jun 2012 09:33:25 +0200, Arek

    > Yhy! Tu idealny komentarz i podsumowanie tego co napisałeś:
    > http://www.obrazki.jeja.pl/16286,swieto-niepodleglos
    ci-vs-euro-2012.html

    Sęk w tym, że na Euro wieszają jakieś flagi z Tyskiego, które z polską
    flagą nie mają nic wspólnego...

  • 134. Data: 2012-06-08 14:39:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-08 14:17, to pisze:
    > begin Arek

    > Wcale.

    Ale to musi być jakoś uwidocznione, bo skąd inni będą wiedzieć, że
    jestem zajebisty?

    A.

  • 135. Data: 2012-06-08 15:17:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 12:42, Uncle Pete wrote:

    > Dowcipny jesteś. O rynkach pracy.

    Ah, czyli jakaś socjologia czy inna administracja.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 136. Data: 2012-06-08 15:18:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 12:55, MW wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Rozumiem.... To wspomnienie o utracie napletka i ten śmiech kolegów za
    > plecami...
    > Cóż, jedynym ratunkiem dla ciebie jest próba niepowtarzania po
    > żydowskich mediach idiotyzmów o Polsce i Polakach.
    > Spróbujesz?

    Niestety, ale za każdym razem, kiedy staram się spojrzeć na polaków jako
    ludzi otwartych, trzeźwo myślących i wolnych od szufladkowego myślenia
    rodem ze średniowiecza, ktoś tobie podobny wyprowadza mnie z błędu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 137. Data: 2012-06-08 15:45:35
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > IMO wiocha jak skurw*

    IMO to masz coś z deklem ;).

    Te flagi to nic innego, jak chęć pokazania tego, że jest
    się kibicem i że ktoś kibicuje biało-czerwonym - proste.

    Ale skoro dla Ciebie kibicowanie własnej drużynie to obciach,
    to współczuje kompleksów :P

    Jak Brazylijki sobie pomalują twarze albo cycki na żółto,
    niebiesko, zielono - to też uważasz za wioche ?

    Żona pomalowała sobie właśnie paznokcie na biało-czerwono
    i mi tam się podoba :P ;))))

  • 138. Data: 2012-06-08 15:48:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 14:45, Aleksander wrote:

> [...]
    > niebiesko, zielono - to też uważasz za wioche ?
    >
    > Żona pomalowała sobie właśnie paznokcie na biało-czerwono

    Namaluj do pomalowania cycków i pokaż foty, bo ile można te paski w
    dizlu z flagami oglądać?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 139. Data: 2012-06-08 18:38:22
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 17:37:10 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin jerzu

    pg
    pg

    > Zaraz puszczę pawia...

    Tak Cię rażą "polskie kolory"?
    Wpisz w google Jubilee 2012, w Polsce jest 1/10 tego co się dzieje w UK z
    flagami. I jakoś Brytole nie wymiotują masowo z tego powodu na ulicach.

    http://www.cars-10.com/photos/358-8-Amazing-Car-Pain
    t-Jobs-thumbs/audi-tt-british-flag-paint-job-02.jpg
    http://www.commercialmotor.com/Media/Default/BlogPos
    t/Thumbnail/Suttons%20Diamond%20Jubilee%20livery-1.j
    pg
    http://peterviney.files.wordpress.com/2010/04/jubile
    e-flag-stuff-copy.jpg

    --
    To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
    także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.

  • 140. Data: 2012-06-08 18:46:29
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia Thu, 07 Jun 2012 14:55:06 +0200, marcin napisał(a):

    > kto z was pozakladal sobie flagi na samochod? niektorzy maja nawet po
    > dwie :/
    >
    > IMO wiocha jak skurw*

    Przyjedź do UK,(Jubileusz panowania Eli II) i powiedz to anglikowi.
    Zęby bedziesz zbierał do woreczka.