  • 121. Data: 2012-06-08 13:27:51
    Temat: Re: flagi
    Od: <MW>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jqsmi3$bfk$1@inews.gazeta.pl...

    > Fajnie tylko dlaczego jakieś durne euro ma być ważniejsze od np. 3 maja? I
    > dlaczego tak łatwo nam przychodzi poddawanie się wszystkim choćby nawet
    > najgłupszym pomysłom brukselskim.

    Niekoniecznie ważniejsze. Cały ten sport służy tak naprawdę kanalizowaniu
    agresji, nacjonalizmu i innych tego typu zjawisk, ale okazje w rodzaju
    igrzysk euro2012 prowadzą do "erupcji".

    > Może bądźmy patriotami przez dbanie o własny interes bo skończymy jak
    > Grecja. I z ostatniej chwili: Hiszpania.
    > Do czego to doszło. Skarpeta na lusterku = patriotyzm :-(

    Jaki kraj, taki patriotyzm. W sumie to i tak nieźle, wielu mądrzejszym
    inaczje wydawało się, że wielkomiejskie, mądre, nowoczesne, wykształcone i
    trendziaste jest głosowanie na złodzieja i skurwysyna.

    > PS. Uprzedzając... Nie tylko sami Grecy sobie zgotowali ten los. Takie są
    > wyniki nie ograniania realiów przez dyrektywy i podlizywania się bankom
    > dla utrzymania stołków.

    No właśnie. Grecy wyszli na tym najlepiej ;-)

    --
    MW

  • 122. Data: 2012-06-08 13:29:38
    Od: <MW>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Na tych uczelniach wykładałeś glazurę, czy panele podłogowe?

    Nieobrzezanego kutasa na ławę. Umiałbyś tak?

    --
    MW

  • 123. Data: 2012-06-08 13:31:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 12:29, MW wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nieobrzezanego kutasa na ławę. Umiałbyś tak?

    Aaa, trzeba było od razu mówić, że seminarium duchowne kończyłeś, od
    razu jasne skąd ci żydzi za krzakiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 124. Data: 2012-06-08 13:36:52
    Od: <MW>

    > Aaa, trzeba było od razu mówić, że seminarium duchowne kończyłeś, od razu
    > jasne skąd ci żydzi za krzakiem.

    A co, wyłącznie ksiądz proboszcz z kutasem ci się, biedactwo, kojarzy?

    --
    MW

  • 125. Data: 2012-06-08 13:39:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 12:36, MW wrote:

    > A co, wyłącznie ksiądz proboszcz z kutasem ci się, biedactwo, kojarzy?

    Nie no, skądże. U mnie na uczelni regularnie oglądaliśmy swoje fujarki,
    czy aby nie żyd.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 126. Data: 2012-06-08 13:42:21
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Ta praca to z kosmetologii? ;-)

    Dowcipny jesteś. O rynkach pracy.

  • 127. Data: 2012-06-08 13:55:30
    Od: <MW>

    > Nie no, skądże. U mnie na uczelni regularnie oglądaliśmy swoje fujarki,
    > czy aby nie żyd.

    Rozumiem.... To wspomnienie o utracie napletka i ten śmiech kolegów za
    plecami...
    Cóż, jedynym ratunkiem dla ciebie jest próba niepowtarzania po żydowskich
    mediach idiotyzmów o Polsce i Polakach.
    Spróbujesz?

    --
    MW

  • 128. Data: 2012-06-08 14:17:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > A jak się oznaczyć aby być takim fajnym jak Wy?

    Wcale.

  • 129. Data: 2012-06-08 14:18:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MW,

    Friday, June 8, 2012, 12:58:03 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale ja nie mam mózgu wypranego przez żydowską propagandę, jak większość
    > miziających się fujarkami przygłupów w usenecie.

    Własnie pokazałeś poziom, herr doktor niehabilotowany... To już, kwa
    nać!, wolę robola z brudem za paznokciami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 130. Data: 2012-06-08 14:18:41