    From: "Piotr Sz." <p...@W...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Date: Fri, 19 Aug 2011 10:25:40 +0200
    <j2asqo$9r$1@news.onet.pl> <j2bl24$6uc$1@news.onet.pl>
    <j2bp8g$lje$1@news.onet.pl> <j2bqc7$p7b$1@news.onet.pl>
    <j2ctnf$dvl$1@news.onet.pl> <j2efdt$lc4$1@news.onet.pl>
    <j2efhd$m34$3@news.onet.pl> <j2enoq$oke$1@news.onet.pl>
    <j2fpa5$7qt$1@news.onet.pl> <j2h8pt$nr$1@inews.gazeta.pl>
    <j2h991$fd1$1@news.onet.pl> <j2h9gl$2vt$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@4...net> <j2hhcq$jl5$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net> <j2iblm$ul5$1@news.onet.pl>
    <j2j0f9$5or$1@news.dialog.net.pl> <j2k5mt$a0n$1@inews.gazeta.pl>
    <j2l4b7$4hl$1@news.dialog.net.pl> <j2l5rd$jej$2@news.onet.pl>

    > Ale on jest statystycznie ładny.

    Juz Ci o statystyce, jadrach i jajnikach napisalem. Ja bym tak bardzo nie
    brnal fotografujac w "ststystyke" (chyba, ze chcesz wydawac tylko
    pocztowki).

    > Oczywiście raczyłeś przemilczeć drugie podejście, nie statystyczne, tylko
    > pod gusta autora wątku.

    No bo ten przyklad z "rozciagnieciam zakresu tonalnego" to chyba nic nie
    wnosi do "naszej polemiki", wiec co mam sie nad nim rozwodzic.
    Zreszta autor watku powiedzial, ze to nadal jest dalekie od tego, co
    "widzial oczami" i to chyba temat wyczerpalo.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com