  • Data: 2011-08-19 08:11:22
    Temat: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-19 09:45, Piotr Sz. pisze:

    > Z ta "teoria" to wlasnie staram sie jakos "dojsc do ladu", bo wiele tam
    > bzdur, a chyba za przyklad to, na Boga, chyba nie masz tego koszmarka
    > ktory Jasko wyprodukowal w PSie i zaprezentowal jako "statystycznie
    > ladny"? :-)

    Ale on jest statystycznie ładny. Pięćdziesiąt księgowych, którymi
    opiekuje się moja firma właśnie ten wybrałoby (podobne mają na pulpitach).
    Statystycznie fajna jest Doda (albo była), cola, mcdonald, grill z
    piwkiem i polsat.

    Oczywiście raczyłeś przemilczeć drugie podejście, nie statystyczne,
    tylko pod gusta autora wątku.

    --
    pozdrawia Adam
    /chłód chudł, chód wlókł ciała spocone po mieście, znudzone... środa,