    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Date: Thu, 18 Aug 2011 01:04:45 +0200

    On 2011-08-17 22:26:12 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Nic nie poradzę, że wszystkie moje slajdy tak wyglądają.
    Coś mi się wydaje, że nie powinieneś tego głośno mówić. Kiepskie
    świadectwo sobie wystawiasz, jako grupowy guru.
    > Spieprzyli je ludzie nie z innej planety, tylko tacy, co dziś często
    > mówią ''syfra''.
    A może obrabiali go ci co dzisiaj krzyczą że analog to badziew? Może
    take Janki Muzykanty? Może problemem jest nie technologia tyko
    "oszczędność"?

    > Znowu będziemy się licytować, co miałem na myśli pisząc ''20 lat''?
    > Podpowiem, że miałem na myśli wczesne lata dziewięćdziesiąte.
    Mam walizki wczesnych lat 90-tych, które w niczym nie przypominają tego
    co zaprezentowałeś wcześniej. Mało tego w niczm nie przypominają syfu
    jaki mam okazję oglądać na wystawch. Moje są ciulate, bo to pstryki do
    szuflady, artystą nie jestem, ale przynajmiej w cieni coś jest, a
    światło nie wygląda jak 255,255,255. I żeby nie było. Potrafię bez
    histogramu naświetlać cyfrówką.
    > W latach sześćdziesiątych nie istniałem. Ale nie ma to znaczenia, bo i
    > jedne, i drugie są kiepskie. I trzecie, te co można znaleźć w milionach
    > domów.
    Tak samo jak teraz. milony syfu naświetlonego z lampą na wrpst
    przepalonego, albo niedoświetlonego.
    Coś mi się zdaje, że masz bardzo wybircze oczy.

    > Naprawdę wierzysz, że nie widziałem? :)))
    To jest pewne. Nie pisałbyś takich andronów. Jak kto nie umie to z
    czujnikami parkowania piźgnie w ścianę.

    > Tak na marginesie, nie jest to materiał charakterystyką transparentny
    > choćby z tego powodu, że da się określić po samych zdjęciach, jaki
    > został użyty.
    A po krzemie nie da się?

    >>> http://78.8.111.16/~koziolekmatolek/images/image4.jp
    >
    > O jarmark kolorystyczny. Czym to się niby różni od tego, do czego się czepiasz?
    No to mamy inne pojęcie jarmarku. Scena chyba dość jasno określa
    kolorystykę. Gdyby było cz-b też widziałbym na żółto-czerwono. Kiepsko
    w blasku świec reprodukuje się niebieski.
    Proszę pokaż mi niebieski w blasku świec.

    > Sorry, ale to ma być dobre? :)))
    No na pew no nie jest gorsze od tego landszaftu który wyprodukowałeś i
    się zastrzegasz ze trzy razy, że Ci się nie podoba.
    > To ja mam całą walizkę takich ''kwiatków'' z kolorem niczym z ruskiego
    > telewizora...
    Zdradzę Ci tajemnicę.
    Od jakichś 20 lat istnieją monitory i kalibratory do nich. Ruskie
    telewizory nie są najlepszym sprzętem do wyświetlania obrazu
    komputerowego. Mówię Ci. Zmień tego Rubina, na jekiegoś Samsunga, może
    być na TN.

    > Oj, grupa wam się pokurczyła i nerwowi się zrobiliście...
    Po prostu nie lubię jak ktoś programowo bzdury opowiada

    > Nie udawaj, że nie wiesz, iż znakomita większość kolorowych materiałów
    > analogowych wygląda dziś gorzej albo zupełnie źle.
    Tak samo jak znakomita większość cyfowych pstryków wygląda koszmarnie.
    Może porównajmy możliwości technologii, a nie jej użytkowników?
    > Gdziekolwiek rzuci się okiem na rodzinne pamiątki, wszystko to różowe,
    > niebieskie, za ciemne, wypalone albo walnięte na najbardziej fantazyjny
    > sposób.
    Coś nowego odkryłeś?
    Luknij na obecne rodzinne pamiątki.
    > Często da się to przywrócić do stanu używalności, ale wymaga to pracy i
    > odrobiny praktyki.
    > Dziś slajd czy negatyw kolorowy dość łatwo poznać po... dziwacznym
    > oddaniu barw i nieliniowości dynamicznej. Że o szumach... przepraszam,
    > ''ziarnie'', nie wspomnę.
    Ja siur.
    kilka postów wyżej piszesz człowiekowi, żeby w puszce za kilak kilo
    złotych wyłączył 250 ISO bo szumi.
    Mogę Ci pokazać 400 bezszumowe.
    >>> http://78.8.111.16/~koziolekmatolek/Varia/A92-02.jpg
    To kółko po lewej to jest ziarno Provi 400X.
    Skan 4000 dpi.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam