  • Data: 2011-08-16 18:44:07
    Temat: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co ja z tobą dyskutuję? Przecież tobie nie chodzi o prawdę tylko o
    > zapach spod pachy; męskie ''ja wiem najlepiej, mam Mamiyę, a reszta to
    > debile''.

    Cos sie tak czepil tej M7-ki. To tylko niewielki wycieczek naprawde fajnego
    sprzetu ktorym mialem niewatpliwa przyjemnosc fotografowac. Jakies
    kompleksy leczysz?
    Zapamietaj sobie prosze, ze ja nikogo nie obrazam swoimi wywodami, chociaz
    tak usilnie starasz sie dowiesc ze jest inaczej. Jedyne co staram sie
    pokazac to "odmozdzenie" tajkich cyfroteoretykow jak Ty.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com