  • Data: 2012-02-12 07:47:44
    Temat: Re: filtr
    Od: "j.r." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PL(N)umber_One wrote:
    > A propos, nie chcę zakładać osobnego wątku, ale potrzebuje filtr
    > sieciowy do zailsenia PC plus drukarka itd , gotowej listwy nie chcę,
    > bo często "listwa z filterm" zawiera w środku jedynie warystor, czyli
    > żaden filtr. Jest do kupienia sporo gotowych filtrów, większośc jak
    > widzę to chińczyki. Może macie doświadzcenia, co są warte ? Czy kupić
    > taki gotowy ? Czy też kupić elementy i zrobić ? Filtr na ociążenie
    > 4-6 A będzie dla mnie w sam raz.

    Witam,
    http://www.tme.eu/pl/katalog/#cleanParameters%3D1%26
    id_category%3D112931

    wybierz sobie coś pod względem ceny czy rozmiaru.
    osobiście używam:
    http://www.tme.eu/pl/details/10vv1/filtry-przeciwzak
    loceniowe-tht/te-connectivity/6609043-3/
    ale cena może powalić jak do listwy oraz ilość min 12 szt.
    W trudnych warunkach sieciowych sprawdzają się idealnie.
    --
    pzdr, j.r.