  • Data: 2012-02-10 13:16:14
    Temat: Re: filtr
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    wacek wrote:

    > ale to nie ja takie tezy stawiam tylko TY i tobie podobni "inteligenci" po
    > studiach, słoma ci z butów wylazła i coś ci się pomieszało.

    Po prostu ci tylko wytłumaczyłem to, na co jesteś po prostu za głupi.
    Studiów zazdrościć nie musisz. Znam ludzi bez studiów, nawet bez matury,
    którzy są dużo mądrzejsi od średniej i z którymi można naprawdę
    podyskutować. Mądrość polega też na tym, że wysłuchując informacji na temat
    sobie nieznany nie reaguje się agresywnie tylko dlatego, że się czegoś nie
    zrozumiało.
    Jak dla mnie EOT, możesz się dalej uczyć.

    Waldek