  • Data: 2012-02-07 22:39:15
    Temat: Re: filtr
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

> [...]
    http://books.google.pl/books?id=H5SGdMGiEVAC&pg=PA24
    &lpg=PA24&dq=model+zast%C4%99pczy+indukcyjno%C5%9Bci
    &source=bl&ots=N_6LY0jQux&sig=Jvu5-

    waP08zCBQ&ved=0CC0Q6AEwAjgU#v=onepage&q=model%20zast
    %C4%99pczy%20indukcyjno%C5%9Bci&f=false

    > Oj bywały. W końcu to tylko cztery elementy połączone
    > szeregowo-równolegle. Robi się się z tego wielopiętrowy ułamek ze
    > zmiennymi zespolonym ale da radę policzyć. Ale do tego trzeba na
    > początek wiedzieć kiedy dodaje się admitancje a kiedy impedancje. A
    > roboty byłoby na 2 godziny. Od wyrysowania modelu zastępczego do
    > wykreślenia charakterystyk częstotliwościowych.

    Takiego ciu...łacza też przeżyłem. Ale nie dawał tego na egzaminy, tylko
    trzeba było liczyć transmitancję jakichś czwórników z elementami RLC. 10-20
    sztuk co tydzień. Robota głupiego dla automatów. W końcu robiliśmy tak, że
    każdy liczył jedną sztukę, a reszta odpisywała. Ale samo odpisywanie
    zajmowało kilka godzin.

    > Ale bywałem na egzaminach (bynajmniej nie z obwodów) trwających po 4-5
    > godzin i około 5 zdających było porozrzucanych na sali audytoryjnej aby
    > nie mogli od siebie ściągać.

    A to też znam. W 5 osób na ustnym w dużej sali. Profesor chodzi od jednego
    do drugiego, odpytuje i zadaje następne pytanie. Po 5h wybawienie: wchodzi
    sprzątaczka i pyta, czy pan prof jeszcze długo, bo ona musi posprzątać i do
    domu...

    Waldek