    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Date: Fri, 3 Dec 2010 13:22:11 +0100

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w
    > A urzędnik? Kilka lat temu dyrektor jednego z zakładów
    > odpowiedzialnych za utrzymanie dróg powiedział publicznie, że oni
    > nic nie muszą (w tym odśnieżać lub łatać dziury w nawierzchni),
    > że to kierowcy mają obowiązek dostosowania prędkości do
    > panujących warunków i tyle. Nie słyszałem aby mu włos z głowy
    > spadł za takie stwierdzenie wprost, że oni to są od brania pensji
    > miesiąc w miesiąc, a jeśli robią cokolwiek to najbardziej łaskę
    > utrzymującym ich obywatelom. Totalna i bezczelna ignorancja i
    > zero odpowiedzialności.

    No coz, bedziesz mial kiedys odpowiedzialne stanowisko, to tez
    czasem powiesz ze z pustego i Salomon nie naleje. Urzednik nie jest
    od tego zeby pojsc i dziure zalatac.
    Owszem, nie mowie - moze trzeba polowe urzednikow zwolnic, a
    zatrudnic roboli co to pojda, zasypia i udeptaja.
    Ale i tak musi byc ktos kto to wszystko organizuje, zaplanuje itp.

    Dziury nie usunie sie w 5 minut, a jesli cala droga jest dziurawa
    .. to kierowcy powinni dostowac predkosc. No chyba ze juz na
    pierwszej dziurze urwal kolo.

    J.