  • Data: 2010-03-07 14:06:35
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
    > zaprojektowany?

    To, że może, nie oznacza, że należy.

    Aspekt 1: większe zużycie mechanizmów silnika.
    Aspekt 2: dużo większe zużycie paliwa.

    Tak to się jeździ ścigaczami albo 2-suwowymi motorowerami.

    > Pandzię kręciłem do ok. 4500 przy starcie. Czyli zmieniałem z 1 na 2 wtedy,
    > kiedy reszta już gmyrała, żeby zapiąć trójkę.

    Oceniałeś na słuch? ;->

    Podaj prędkość na liczniku, bo ten samochodzik - co powinieneś wiedzieć
    - obrotomierza nie ma.

    > Oczywiście - Panda to małe, tanie i niezbyt wygodne toczydełko, jednak
    > nawet z silnikiem 1.1 właściwa wkładka między pedałami a fotelem będzie nią
    > dość sprawnie jeździła.

    Och, przy odpowiednim nastawieniu i jazdę traktorem można uznać za
    wygodną i sprawną (heh - przy stanie polskich dróg będzie nawet całkiem
    komfortowa ;) )

    Panda jest wołowata - nawet przy katowaniu jej do "czerwonej kreski". A
    przy takim jej ciśnięciu - chleje ponad miarę.

    > Natomiast duża wada Pandy jest jej paliwożerność i tutaj zgoda
    > - silnik 1.2 zdecydowanie jest lepszy i pali mniej.

    To co się kłócisz niepotrzebne?

    Swoją szosą - ciekaw jestem, jakby się zachowywała, jakby jej
    variomatica zapakować...