  • Data: 2010-03-07 12:59:02
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Mar 2010 10:49:39 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >hmm, nie pamietam, to jeden z kilku samochodów.
    >Na pewno rozrusznik był robiony.
    >Sprzegło na 100%. Silnik - jezeli pytasz o jakis remont generalny - nie.

    A np uszczelka pod glowica ?

    >Generalnie czesci sie wymienia ale raczej po spodziewanych przebiegach i to
    >"spodziewanych wyzszych" a nie minimalnych podawanych przez producenta.
    [...]
    >Generalnie zadnej usterki która po 200 tysiacach tez nie mogłaby sie
    >zdarzyc.

    Tak czy inaczej - to juz nie jest auto ktore przejedzie kolejne 100kkm
    tylko wymieniajac "olej i klocki".

    >Jak widac, akurat ten model fordowi tez sie udał.

    Sierre tez chwalilem za trwalosc, ale ona raczej 800k nie miala.

    Badzmy realistami - jak sam piszesz po przejechaniu 200k w aucie
    juz wszystko moze sie popsuc, wiec dalekie jest od "stan niemal
    idealny".
    I nie bardzo chce mi sie wierzyc zeby 800k obylo sie bez sporej ilosci
    napraw.

    J.