  • Data: 2010-03-07 11:49:39
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > 800 czy 80 ?

    osiemset tysiecy

    > "w stanie niemal idealnym" jakos mi sie kloci z autem w ktorym co
    > chwila jest cos do roboty. Ile razy tam juz naprawiano alternator,
    > rozrusznik, maglownice, sprzeglo, amory, cylinderki/zaciski hamulcowe,
    > pompe wody, a ile bylo powazniejszych napraw silka ?

    hmm, nie pamietam, to jeden z kilku samochodów.
    Na pewno rozrusznik był robiony.
    Sprzegło na 100%. Silnik - jezeli pytasz o jakis remont generalny - nie.
    Generalnie czesci sie wymienia ale raczej po spodziewanych przebiegach i to
    "spodziewanych wyzszych" a nie minimalnych podawanych przez producenta.
    Olej wymieniany co 10.000.

    > Zamki, fotele, klima, pedaly, linki, nawet glupie zawiasy w drzwiach
    > sie sie zuzywaja.

    Na pewno był wymieniany zespół sterowania kierunkowskazami (po 750kkm), z
    zawaisami w drzwiach czy zamkami nie ma zadnych problemów, linki równiez,
    pamietam ze jakis wezyk kiedys wymieniałem jeden czy drugi raz.
    Generalnie zadnej usterki która po 200 tysiacach tez nie mogłaby sie
    zdarzyc.

    > Chociaz jak sobie przypomne to grecka taksowke z przebiegiem 2 mln..
    > silniki owszem trzy, ale reszte widac mercedes robi swietne :-)

    Jak widac, akurat ten model fordowi tez sie udał.