  • 1. Data: 2011-06-06 10:56:42
    Temat: fiat 126 za 19.000 zł
    Od: "albinos" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szok ale i niesmowite szczęscie dla fanów polskiej
    motoryzacji !!!!!

    http://motoallegro.pl/fiat-126p-1980r-fabrycznie-now
    y-pelen-oryginal-
    i1646080758.html

  • 2. Data: 2011-06-06 10:57:33
    Temat: Re: fiat 126 za 19.000 zł
    Od: "albinos" <w...@W...gazeta.pl>

    lepszy link

    http://tinyurl.com/6h8q34e

  • 3. Data: 2011-06-06 11:26:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "albinos" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    > szok ale i niesmowite szczęscie dla fanów polskiej
    > motoryzacji !!!!!
    > http://motoallegro.pl/fiat-126p-1980r-fabrycznie-now
    y-pelen-oryginal-i1646080758.html

    19tys .. 190 starych mln ..no - on chyba nigdy tyle nie kosztowal
    :-)

    aczkolwiek .. 1380$ z roku 1980, a ~6000 teraz - to raczej kiepska
    lokata :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-06-06 12:20:57
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 06/06/2011 10:26, J.F. wrote:
> [...]
    >>

    > 19tys .. 190 starych mln ..no - on chyba nigdy tyle nie kosztowal :-)
    >
    > aczkolwiek .. 1380$ z roku 1980, a ~6000 teraz - to raczej kiepska

    9 dni do końca aukcji..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2011-06-06 12:48:07
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-06 10:56, albinos pisze:
    > szok ale i niesmowite szczęscie dla fanów polskiej
    > motoryzacji !!!!!
    >
    > http://motoallegro.pl/fiat-126p-1980r-fabrycznie-now
    y-pelen-oryginal-
    > i1646080758.html

    jeszcze minimalna nie osiagnieta oj pojdzie za grube miliony :)

    gregor

  • 6. Data: 2011-06-06 13:01:21
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "albinos" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > lepszy link
    >
    > http://tinyurl.com/6h8q34e

    Wstaw w skośne nawiasy < >, a bedzie jeszcze lepiej
    www.213123213j1kjkljkjkjmuuouiuoiuoiuoiuoiuoikjkljfs
    dkjfksjflskdjflsdkjflskdjflskjflksjdf.com

  • 7. Data: 2011-06-06 13:42:50
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-06-06 10:56, albinos wrote:
    > szok ale i niesmowite szczęscie dla fanów polskiej
    > motoryzacji !!!!!
    >
    > http://motoallegro.pl/fiat-126p-1980r-fabrycznie-now
    y-pelen-oryginal-
    > i1646080758.html

    Pytanie, czy jest to faktycznie nowy oryginal, a nie odpicowany dobry
    egzemplarz. Brak lusterka po stronie kierowcy, swiezy srebrny tlumik
    koncowy, blyszczace opaski (nie wierze, ze po 30 latach nie pojawila sie
    na nich rdza/patyna), wkrety przy liczniku, ktore wygladaja jakby byly
    juz odkrecane. Ale ja tam sie nie znam, pewnie milosnicy PF126P sa w
    stanie zweryfikowac ten egzemplarz.

  • 8. Data: 2011-06-06 14:01:58
    Od: "GumoL" <d...@W...gazeta.pl>

    mleko <m...@m...ml> napisał(a):

> [...]
    > na nich rdza/patyna), wkrety przy liczniku, ktore wygladaja jakby byly
    > juz odkrecane. Ale ja tam sie nie znam, pewnie milosnicy PF126P sa w

    Widzę, że nie tylko ja zwróciłem uwagę na pewne szczegóły, np. dwa różne
    kierunkowskazy z przodu, wysoko stojący przód (chyba fabryka tak nie dawała),
    otarcie na drzwiach pasażera - w ogóle, spasowanie tych drzwi jest raczej
    nie-fabryczne.
    No i ogólna "nowość" samochodu - wszelkich łączników, gum, opasek.

  • 9. Data: 2011-06-06 14:53:30
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-06 14:01, GumoL pisze:
    > jący przód (chyba fabryka tak nie dawała),
    > otarcie na drzwiach pasażera - w ogóle, spasowanie tych drzwi jest raczej
    > nie-fabryczne.
    fotka - http://i1093.photobucket.com/albums/i434/sanczooo/41
    .jpg
    Patrzcie na blaszkę - uchwyt przewodu paliwowego - na niej ślad po
    lakierze... Czyli było malowane z silnikiem w środku.

    fotka - http://i1093.photobucket.com/albums/i434/sanczooo/50
    .jpg
    widać slad po zacieku przy malowaniu... To nie jest fabryczne malowanie.

    http://i1093.photobucket.com/albums/i434/sanczooo/53
    .jpg
    widać na podnośniku ślad od "wytłuczenia" o mocowania, widać że był
    długo wożony ale odwrotnie niż jest teraz. A na uchwytach na których
    leży - śladu brak. Podnośnik nie z tego auta, czy to auto malowane?

    Wg mnie to auto jest bardzo ładnie odrestaurowane do stanu "jak z
    fabryki w tamtych latach" ale to plus cena to jest teatrzyk kukiełkowy,
    a nie prawdziwy zabytek.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2011-06-06 15:01:46
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > fotka - http://i1093.photobucket.com/albums/i434/sanczooo/41
    .jpg
    > Patrzcie na blaszkę - uchwyt przewodu paliwowego - na niej ślad po
    > lakierze... Czyli było malowane z silnikiem w środku.

    ROTFL. Glupota niektorych mnie poraza.