    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fiat 126 za 19.000 zł
    Date: Mon, 06 Jun 2011 20:34:41 +0200

    W dniu 2011-06-06 15:10, Cavallino pisze:
    > IMO w blaszce odbija się w słońcu lakier z nadwozia.
    Może, ale dlaczego by się odbijał? Miałem maluchów kilka, a silników
    kilkanaście jak nie kilkadziesiąt, w żadnym (a niektóre wprost z
    fabryki) ta blaszka nie była błyszcząca a tym bardziej tak by odbijać w
    sobie kolor klapy.

    > LOL !!!
    > Widać nie widziałeś nowych aut z tamtych czasów.
    Miałem kilka szt, i widziałem nowe auta z tamtych czasów. Jeśli był
    zaciek, to zgodny z grawitacją (tak jak buda była malowana
    zanurzeniowo/jak stała), a nigdy nie w bok!.

    > Ktoś kto zapłaci ponad 20 tys za malucha, na pewno sprawdzi oryginalność
    > samochodu przed zapłatą, choćby dlatego że laik takiego auta nie kupi
    > (bo nie doceni), a jkby nawet to pojedzie z rzeczoznawcą, więc IMO na
    > żaden kant nie ma tu miejsca.
    Oby. Oby, bo byłby wstyd. Ale nawet jeśli to nie jest "auto nowe z
    fabryki" - to uważam że to całkiem dobre wykonanie.

    Nie widzę przeszkód by np w ramach praktyk (albo jakiejś pracy
    dyplomowej) w technikum mechanicznym kupić za grosze malucha, rozebrać
    do rosołu budę, zrobić mu kompletną blacharkę bo obecnie ceny gołych
    progów, pasów przednich itd są poniżej ceny złomu, zrobić podkład,
    lakierowanie budy itd - tak jak "auto powinno zostać zbudowane" w
    fabryce, potem wymienić wszystkie elementy/detale jakie są dostępne a
    mogłyby być zużyte/niefajne (również za śmieszne grosze, ostatnio
    kupowałem jako odbojnik do drzwi bramy bałwanki od malucha - po 60gr),
    zrobić kompletny kipisz w skrzyni/silniku - od wyczyszczenia do gołego
    żelaza, do remontu. Całość zamknęła by się pewnie w paru tyś zł +
    mnóstwo pracy która byłaby dla młodych nauką a dla pasjonata -
    przyjemnością. Efekt powinien wyjść podobny jak tu widzimy...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173