    From: "CeSaR" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fiat 126 za 19.000 zł
    Date: Mon, 6 Jun 2011 16:06:51 +0200

    > Z tym ze to nie byloby normalne nawet wtedy. Ale kto by na to patrzyl :-)

    czy ja wiem? Pamiętam że były na wyposażeniu puszki z lakierem do
    wykonywania "poprawek" we własnym zakresie więc jakaś plamka na blaszce...
    To mogła być "próbka" koloru
    :-)
    A tak całkiem na serio - jeśli ktoś robił w tym fiaciku remont to powiedzmy
    sobie szczerze że przy takim nakładzie pracy malowanie czegokolwiek z
    silnikiem w srodku byłoby idiotyzmem bo po pierwsze powinno zostawić wiecej
    sladow a po drugie wlożenie silnika do 126 to o ile pamiętam trochę większa
    bułka z masłem była i aż sie prosilo żeby do jakiejkolwiek roboty go po
    prostu wyjąc.

    P.S. Ojciec mojego kumpla klamki z jednej syreny do drugiej przekładał bo
    wydawało mu się że te przekładane bardziej się błyszczą niż te jego...
    To były czasy