  • 1. Data: 2011-09-05 13:30:35
    Temat: fanatyk
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.orange.pl/kid,4001237793,id,4001395913,ti
    tle,21kilometrowe-logo-Apple,article.html

    A moze i nie fanatyk - zawsze to milo polaczyc przyjemne z pozytecznym ;-)

    Tylko .. po co 4 iphony, jeden nie daje rady ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-09-05 13:52:42
    Temat: Re: fanatyk
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-09-05 15:30, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > A moze i nie fanatyk - zawsze to milo polaczyc przyjemne z pozytecznym ;-)
    >
    > Tylko .. po co 4 iphony, jeden nie daje rady ? :-)

    Dobrze, ze nie jest fanem chocby samsunga ;]

  • 3. Data: 2011-09-05 14:56:34
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > A moze i nie fanatyk - zawsze to milo polaczyc przyjemne z pozytecznym ;-)
    >
    > Tylko .. po co 4 iphony, jeden nie daje rady ? :-)

    2 do video a "dwa do współpracy z systemem GPS oraz obsługi aplikacji
    RunKepper"

    Ale tez sie dziwie bo moja nokia potrafi rownoczesnie laczyc sie z GPS i
    pracowac z aplikacja :)

    No ale moze w iPhone sie tak nie da ;)

  • 4. Data: 2011-09-06 08:45:28
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-05 16:56, Mateusz pisze:
> [...]
    > RunKepper"
    >
    > Ale tez sie dziwie bo moja nokia potrafi rownoczesnie laczyc sie z GPS i

    Twoja nokia potrafi jednoczesnie nagrywac Twoja twarz i to co masz przed
    soba ? SUper, jaki to model ?

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 5. Data: 2011-09-06 15:50:27
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pendrive napisał:
    tle,21kilometrowe-logo-Apple,article.html

    > Twoja nokia potrafi jednoczesnie nagrywac Twoja twarz i to co masz przed
    > soba ? SUper, jaki to model ?

    Moja potrafi rownoczesnie laczyc sie z GPS i z internetem zeby pokazac
    na mapie gdzie jestem ;)

  • 6. Data: 2011-09-11 06:25:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.orange.pl/kid,4001237793,id,4001395913,ti
    tle,21kilometrowe-logo-Apple,article.html

    > A moze i nie fanatyk

    Zgadza sie, ze nie fanatyk. Tylko jakim czlowiekiem musi byc Steve, by
    placic ludziom za wykrzykiwanie "Thanks Steve"?