  • 51. Data: 2010-01-30 21:55:55
    Temat: Re: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-30 22:46:04 +0100, Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> said:

    > A co to ma wspólnego z wymienionym zdjęciem?

    Jeśli nie rozumiesz to Twój problem.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2010-01-30 22:45:45
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > Wiesz, w aparacie za 100$ jest _DZIAŁAJĄCY_ rozpoznawacz uśmiechu. Sony
    > robi imprezowe statywy, które potrafią w połączeniu z tymi aparatami z
    > stówę zrobić fajne zdjęcia z imprezy.
    > [...]

    I co z tego? Pokaż mi aparat ktory rozpoznaje kształt rozerwanego pingwina
    lub grymas pyska ciągnacej go foki. Na dodatek jeszcze potrafi śledzić tę
    fokę teleobiektywem dobierając odpowiednio ogniskową i kadrując zdjecie...
    Ja wiem, że napisanie odpowiedniego algorytmu i wykonanie stosownych
    siłowników jest wykonalne i zapewne nie będzie kosztowało wiele więcej niż
    wdrożenie do produkcji układu rozpoznawania twarzy, ale policz, jak wypadnie
    koszt jednostkowy po uwzględnieniu przewidywanej wielkosci sprzedaży.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 53. Data: 2010-01-30 23:54:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 22:30:21 +0100, JA napisał(a):

    > Wiesz, w aparacie za 100$ jest _DZIAŁAJĄCY_ rozpoznawacz uśmiechu.

    Świetnie. Ostatnio było, że jakiśtam układ rozpoznawania twarzy zawodzi jak
    namierza osobę innej niż biała rasy. Uważasz, że z uśmiechniętą foką będzie
    łatwiej?

    > Sony
    > robi imprezowe statywy, które potrafią w połączeniu z tymi aparatami z
    > stówę zrobić fajne zdjęcia z imprezy.

    Jakoś tak do fotografii przyrodniczej jeszcze trochę brakuje. Ja wiem,
    marsjański Pathfinder radził sobie w terenie nieźle, zdjęcia robił,
    podobnie jak Spirit. Ale z foką też mógłby mieć problem, a i koszt nie ten.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 54. Data: 2010-01-31 00:18:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 30 Jan 2010 22:30:21 +0100, JA wrote:

    > Wiesz, w aparacie za 100$ jest _DZIAŁAJĄCY_ rozpoznawacz uśmiechu.

    Domniemywam, ze tamten pingwin sie nie usmiechal.

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 55. Data: 2010-01-31 11:19:09
    Od: "pinokio" <d...@o...pl>

    tutaj jest niesamowity film jak ten fotograf Paul Nicklen robił te zdjęcia i
    ten ogromny drapieżnik Lampart Morski pod wodą próbował go nakarmić zabitą
    przez siebie foką bo myślał że nurek jest jakimś inną głodną foką.
    http://www.youtube.com/watch?v=Zxa6P73Awcg

    PS oczywiście takie zdjęcia to może zrobić byle kto,
    nawet maszyna a propo kilku postów powyżej

  • 56. Data: 2010-01-31 11:50:04
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    JA nabazgrał:

    > Zgadza się. I nie powiesz, że to dzięki rozwojowi umiejętności fotografów.

    Ale ja nie pisałem o tym, że sprzęt nie bywał ograniczeniem 20 lat temu.
    Sprzęt rzadko bywa ograniczeniem w dzisiejszych realiach. Jeśli kogoś
    stać na cokolwiek droższego od streetfoto, to stać go na makro.

    > Ale ja o czym innym. Wejdź na foto przyrodę i zobacz czym się bywalcy
    > ekscytują.

    Zdjęcia widzę różne, bez komentarzy. Zaś klikając na /dyskusje/ widzę:
    #v+
    Strona dostępna po zalogowaniu.
    #v-

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Eksportowanie historii z Gajima

  • 57. Data: 2010-01-31 13:05:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 12:19:09 +0100, pinokio napisał(a):

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=Zxa6P73Awcg
    >
    > PS oczywiście takie zdjęcia to może zrobić byle kto,
    > nawet maszyna a propo kilku postów powyżej

    No po prostu małpa z aparatem nastawionym na full auto. Zero wysiłku i
    myślenia.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 58. Data: 2010-01-31 16:43:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pinokio" hk3ovd$vij$...@o...futuro.pl

    > tutaj jest niesamowity film jak ten fotograf Paul Nicklen robił te zdjęcia i
    > ten ogromny drapieżnik Lampart Morski pod wodą próbował go nakarmić zabitą
    > przez siebie foką bo myślał że nurek jest jakimś inną głodną foką.

    Nawet zwierzęta są gościnne i lubią karmienie gości, a tymczasem ludzie...
    (moja kotka nieraz przynosiła mi do domu smakołyki, którymi starała się
    mnie nakarmi -- myszy na przykład)
    Delfiny na swych grzbietach holują i inne delfiny, i ludzi w razie potrzeby...

    Dlaczego na przykład na tej grupie nie ma zwierzęcych ;) zwyczajów?...

    -=-

    Film -- cudo!!! (jak dla mnie --cudo!!)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2010-01-31 22:36:37
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 1/31/10 12:54 AM, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Świetnie. Ostatnio było, że jakiśtam układ rozpoznawania twarzy zawodzi jak
    > namierza osobę innej niż biała rasy. Uważasz, że z uśmiechniętą foką będzie
    > łatwiej?

    Podobno aparat uśmiech rozpoznaje po białych zębach. Wystarczy posadzić
    bezzębnego uśmiechniętego dziadka i ucho od śledzia będzie, a nie
    zdjęcie... :)
    Każdy automat można oszukać.

  • 60. Data: 2010-01-31 23:20:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 23:36:37 +0100, Jester napisał(a):

    > Podobno aparat uśmiech rozpoznaje po białych zębach.

    Foka akurat ma co pokazać, więc może nie mam racji :)

    Otóż to.