  • 61. Data: 2010-01-31 23:30:54
    Temat: Re: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-01-30, JA <marb67> wrote:
    > Tak. Bo to nie zasługa fotografa, tylko sprzętu. Takie zdjęcia mogą
    > powstać zupełnie bez udziału fotografa.

    Nie ma chyba żadnej wybitnej fotografię, której wybitność wynika
    wyłącznie lub chociażby w głównej mierze z zasług fotografa a nie
    sprzętu. Postawiłeś sobie jaką subiektywną granicę, że tu od tego
    miejsca jest już be a wcześniej jest ok.

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2010-02-01 09:55:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A czy coś więcej potrzeba, żeby takie zdjęcie powstało?

    Czekamy na Twoje :)

  • 63. Data: 2010-02-01 12:22:41
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Na twoim miejscu bym tego posta skancelował, ale ja jestem normalny...

    aleś się ośmieszył.... właśnie chyba jestes nienormalny skoro "nienormalne"
    dla ciebie oglądanie zdjecia na którym foka je obiad...

  • 64. Data: 2010-02-01 12:26:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > biedny linuks :)
    > Ujęcie ok, ale mogłeś ostrzec, żeby nie oglądać tego przy jedzeniu. Po
    > temacie człowiek ma inne skojarzenia co do takiego zdjęcia.

    a mama ci nie mówuiła ze nie je się przy komputerze?:)

  • 65. Data: 2010-02-01 12:29:03
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Oto i autor zdjęć:
    > http://www.paulnicklen.com/gallery.html
    >
    > Zdecydowanie scena kojarzyła mi sie z "marszem pingwinów", filmem
    > przyrodniczym, który zdaje się że dostał nawet oskara. Opowieść jest
    > dramatyczna, ale prawdziwa. Ot takie prawa natury.

    oj ale nie dla każdego prawo natury jest do ogarnięcia.... widzisz jak
    niektórzy reaguja na to co od tysięcy lat sie dzieje...
    potem rosną dzeci któe nawet nie wiedza skad pochodzi mleko, a jak zobaczą
    ze kotek zjadł myszkę to w nocy mają koszmary;)

  • 66. Data: 2010-02-01 12:44:04
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kokos pisze:

    > aleś się ośmieszył.... właśnie chyba jestes nienormalny skoro "nienormalne"
    > dla ciebie oglądanie zdjecia na którym foka je obiad...

    normalne by było jakby obiad jadl fokę ...

  • 67. Data: 2010-02-01 19:42:15
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał:

    > Czekamy na Twoje :)

    W roli pingwina, czy foki?;-)))))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 68. Data: 2010-02-01 20:31:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 20:42:15 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > W roli pingwina, czy foki?;-)))))

    W roli foki wystąpi Chuck Norris :)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 69. Data: 2010-02-01 20:40:28
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 2/1/10 1:22 PM, Kokos wrote:

    > aleś się ośmieszył.... właśnie chyba jestes nienormalny skoro "nienormalne"
    > dla ciebie oglądanie zdjecia na którym foka je obiad...

    To wyjaśnij mi w 2-3 zdaniach na czym polega "fajność" tej modelki.
    Fajności zdjęcia nie tłumacz - skoro można w sieci w 5 sekund znaleźć
    dokładne zbliżenie tego, co zostaje z człowieka po kontakcie z
    samochodem-pułapką albo po konfrontacji osobówki z tirem - to zakładam w
    ciemno, że są amatorzy takich fajnych fotek z tatarem na pierwszym planie...
    "Foka je obiad" powiadasz... Chcesz zobaczyć fotkę, na której menel
    leżący pod sklepem monopolowym zwraca obiad? Ono się od biedy załapuje w
    tej samej kategorii, co ta foka: konsumpcja ;)
    Tylko żeby mi protestów nie było, bo się ośmieszycie...

  • 70. Data: 2010-02-02 11:56:43
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Jester" <j...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samej kategorii, co ta foka: konsumpcja ;)
    > Tylko żeby mi protestów nie było, bo się ośmieszycie...

    przecież zdjece nie pokazuje jak foka rzyga tylko jak zjada biad
    tak samo zdjecie menela jedzacego obiad tez mnie nie razi
    porównujesz jedzenie zwierzecia do rzygania człowieka?