  • 1. Data: 2011-01-11 07:32:14
    Temat: Re: energooszczedna jednostka do grania - atom?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-10 21:28, Bucz pisze:
    > szukam czegos energoszczednego do grania - nie koniecznie w nowe gry ale
    > zeby dzialaly starsze niz 3 lata
    > czy byly/sa na rynku jakies plyty z atomem na pokladzie ktore mialy
    > zintegrowana jakas sensowna karte graficzna?

    Ja mam asusa 1210n i spokojnie mogę sobie pograć w NFS underground bez
    zwiech grafiki wiadomo że najnowsze tytuły będą mogły mieć problem, ale
    byłem zaskoczony wydajnością.

  • 2. Data: 2011-01-12 17:15:35
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a czy taki netbok może robić za odtwarzasz Dvix,ów po podłączeniu do
    telewizora ??, jeśli się da

  • 3. Data: 2011-01-13 11:56:34
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-12 18:15, Gupik pisze:
    > a czy taki netbok może robić za odtwarzasz Dvix,ów po podłączeniu do
    > telewizora ??, jeśli się da

    Oczywiście, ma wyjście HDMI więc nie ma problemu z podłączeniem o ile
    masz takie wejście w swoim telewizorze.

  • 4. Data: 2011-01-13 17:28:59
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    tak, mój TV ma wyjście HTMI, a co do sprzętu, to nawet jeśli by
    siękupiło używany, to czy można załadować do niego dysk SSD [ tak ok. 40
    - 60 GB ] i postawić na nim Linux,a , dobrze żeby miał bezprzewodową
    kartę sieciową, [ do przewalania plików z komputera na netboka, ] , a
    od strony programowej to w odtwarzaczu można byłoby ustawić wielkość ,
    rozmiar , kolor , położenie i wybór czcionki , do napisów , czytać
    napisy i mieć możliwość zainstalowania nowych kodeków, czy to jest dobry
    sprzęt do tego ??

  • 5. Data: 2011-01-13 18:03:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości grup
    > tak, mój TV ma wyjście HTMI,

    Jak wygląda wyjście HTMI, bo z takowym się nie spotkałem.

  • 6. Data: 2011-01-13 18:12:18
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Jak wygląda wyjście HTMI, bo z takowym się nie spotkałem.
    wybacz, literówka, chodzi o HDMI :)

  • 7. Data: 2011-01-14 07:14:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości grup
    > wybacz, literówka, chodzi o HDMI :)

    W telewizorze masz wejście HDMI, a pisałeś o wyjściu.

  • 8. Data: 2011-01-14 07:40:53
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-13 18:28, Gupik pisze:
> [...]
    > - 60 GB ] i postawić na nim Linux,a , dobrze żeby miał bezprzewodową
    > kartę sieciową, [ do przewalania plików z komputera na netboka, ]

    la czego miało by nie móc zainstalować SSD? Przecież to najzwyklejszy
    dysk tyle że flash. Możesz sobie zainstalować co ci się żywnie będzie
    podobało. Z linuxem to nie wiem po co kombinować skoro dostajesz windows
    7, który jest naprawdę dobrym systemem. Nie wiem w czym linux miałby być
    lepszy. Ale instalować możesz sobie co tam chcesz.