  • 1. Data: 2011-01-10 14:03:17
    Temat: Kombajn ekonomiczny
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Szukalem ale nie znalazlem odpowiedniejszej grupy.
    Z uwagi na brak miejsca wyzbywam się drukarki i skanera celem zamiany na
    jedno urzadzenie wielofunkcyjne.
    Chce kupic kombajn drukarka atramentowa, skaner, mile widziane wifi i
    faks ale faks nie konieczny.
    Cenowo okolo 300zł i najwazniejsze niski koszt eksploatacji i dobra
    jakość wydruków bo raz na chiński rok chcialbym fotki druknac na
    papierze foto.
    Doradzicie cos? Bo tyle czasdu nie interesowalem sie drukarkami ze nie
    mam pojecie co teraz jest ok i tanie w eksploatacji oraz do czego sa
    korzystne zamienniki.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-01-10 17:58:17
    Temat: Re: Kombajn ekonomiczny
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    > Doradzicie cos? Bo tyle czasdu nie interesowalem sie drukarkami ze nie mam
    > pojecie co teraz jest ok i tanie w eksploatacji oraz do czego sa korzystne
    > zamienniki.

    kupiłem dwa Brothery - jeden z faksem, drugi wcześniej bez. zerknij na cenę
    zamienników na "portalu aukcyjnym" a na pewno się przekonasz. jakość druku
    jak na mnie ok

  • 3. Data: 2011-01-10 18:44:58
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    albo coś z Canonów MPxxxx :)

  • 4. Data: 2011-01-10 21:39:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 15:03, Norbert pisze:
> [...]
    > Doradzicie cos? Bo tyle czasdu nie interesowalem sie drukarkami ze nie
    > mam pojecie co teraz jest ok i tanie w eksploatacji oraz do czego sa

    Nie musisz drukować fotek raz na rok. Ja zobie teraz zamówilam tani
    papier foto- matowy i czekam na przesyłkę.
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1386606922

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-01-10 21:43:36
    Od: Norbert <n...@M...com>

    animka napisał(a):

    > Nie musisz drukować fotek raz na rok. Ja zobie teraz zamówilam tani
    > papier foto- matowy i czekam na przesyłkę.
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1386606922

    Ti nie chodzi o papier bo jego mam pod dostatkiem tylko o to ze na
    drukarce nieczęsto sam drukuje fotki.

  • 6. Data: 2011-01-10 21:56:34
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Znacie jakies testy takich tanich kombajnow bedacych aktualnie w sprzedazy?
    Testy gdzie beda tez porownane ceny tuszy oryg/zamiennikow?

  • 7. Data: 2011-01-10 23:39:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 22:43, Norbert pisze:

    > Ti nie chodzi o papier bo jego mam pod dostatkiem tylko o to ze na
    > drukarce nieczęsto sam drukuje fotki.

    Jak kupisz nową to napewno trochę podrukujesz, żeby zobaczyć jak wyszło,
    jaki efekt?
    Ja sobie wydrukowałam na początku fotki mojego kochanego wnuczka (teraz
    już 14 m-cy) i postawiłam na regale, żeby jego mordeńkę cały czas mieć
    blisko siebie :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-10 23:44:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 22:56, Norbert pisze:
    > Znacie jakies testy takich tanich kombajnow bedacych aktualnie w sprzedazy?
    > Testy gdzie beda tez porownane ceny tuszy oryg/zamiennikow?

    Toteż tu pisano o Brotherach jako najważniejszych drukarkach, no i ja
    się skusiłam.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-11 09:24:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 10.01.2011 22:43, Norbert wrote:

    > Ti nie chodzi o papier bo jego mam pod dostatkiem tylko o to ze na
    > drukarce nieczęsto sam drukuje fotki.
    to nie kupuj atramentowki bo zaschnie
    Marx

  • 10. Data: 2011-01-11 10:16:01
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > to nie kupuj atramentowki bo zaschnie

    Przeczytaj jeszcze raz, ze zrozumieniem.

    A wracajac do meritum - Brothery maja bardzo sympatyczne
    ceny zamiennikow, jednak jakosc druku na nich raczej wyklucza
    odbitki inne niz "wgladowki". Do pozostalych zastosowan - IMHO
    wystarcza w zupelnosci.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Aha - i nie licz na jakas szokujaca trwalosc sprzetu, zlaszcza w
    tej klasie cenowej... "Zarzadzanie jakoscia" nie zawsze oznacza
    "dobrze dla klienta" ;)