  • 1. Data: 2011-01-10 20:54:54
    Temat: Re: energooszczedna jednostka do grania - atom?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-10 21:28, Bucz pisze:
    > szukam czegos energoszczednego do grania - nie koniecznie w nowe gry ale
    > zeby dzialaly starsze niz 3 lata
    > czy byly/sa na rynku jakies plyty z atomem na pokladzie ktore mialy
    > zintegrowana jakas sensowna karte graficzna?
    Zdefiniuj sensowna?
    Na net-topie Zotac z-box na atomie z ion (nvidia ion, odpowiednik
    mniejwięcej gf-9400) da się grać w wiele rzeczy, nawet gta3 rusza, a
    bierze w porywach 40W przy pełnym obciążeniu. Tak samo np netbook-laptop
    asus eee 1205n (dwie grafiki zintegrowane, automatycznie przełączane,
    intel gma + nvidia, pobór prądu z 230v w spoczynku 20W, pełne obciążenie
    44W)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2011-01-11 05:38:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-10 22:28, Bucz pisze:

    > piszesz o tym:
    > IONITX-G-E
    > http://tnij.org/jv49

    Tego akurat nie testowałem, bo jest drogie, tylko podobny konfig
    zamknięty w pudełku, nazwany z-box hd-id11
    http://pclab.pl/news41229.html - nowszy atom D510, nowszy ion2 z 512MB
    własnej pamięci, ddr3, obudowa malutka, zasilacz w komplecie, a wszystko
    za ~1000zł

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173