  • Data: 2022-08-13 11:01:40
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.08.2022 06:14, Cavallino wrote:

    > Niby dlaczego?
    > To że Ty nie miałeś nowego, nie znaczy że ja nie miałem używanego.
    > Miałem wiele, mam nadal i generalnie to kłopot za kłopotem.

    > Jeśli chce się mieć pojęcie to trzeba.
    > Bazowanie na opinii kogoś, kto też nie miał, też nie ma pojęcia,  ale
    > też wydaje mu się że coś wie na temat, i na tej podstawie wypowiadanie
    > się, jest żałosne.
    >
    > A niestety - ci sceptycy są właśnie tacy - bez wyjątku.

    > Wypowiadać się o tym o czym nie masz pojęcia, też nie potrzebujesz.
    > Stąd wniosek, żebyś tego nie robił.

    Nie wypowiadałem się o elektrykach.
    Wypowiedziałem się dlaczego ja nie mam zamiaru kupować elektryka.
    w nawale samych pozytywów, ktoś może kupić takie auto, mimo że nie jest
    dla niego, bo się nawet nad tym nie zastanowi. To tak jak z termomixem -
    same pozytywne opinie bo jest super i zrobi nawet loda. Ale znam też
    takich, którzy zachwalają, ale zapytani czy drugi raz by kupili -
    odpowiadają, że nie. Ja nie muszę go kupować, żeby się przekonać, że nie
    jest mi potrzebny. Nawet jeśli to genialny robot, to nie potrzebuję
    wydać kilku tysięcy na maszynę do gotowania

    Lukasz