  • Data: 2022-08-13 07:14:13
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-08-2022 o 17:38, ddddddddddddd pisze:

    > to ty w takim razie nie wypowiadaj się o eksploatacji aut używanych. Nie
    > miałem nigdy auta nowego

    Niby dlaczego?
    To że Ty nie miałeś nowego, nie znaczy że ja nie miałem używanego.
    Miałem wiele, mam nadal i generalnie to kłopot za kłopotem.

    > Nie, nie trzeba wszystkiego sprawdzać osobiście.

    Jeśli chce się mieć pojęcie to trzeba.
    Bazowanie na opinii kogoś, kto też nie miał, też nie ma pojęcia, ale
    też wydaje mu się że coś wie na temat, i na tej podstawie wypowiadanie
    się, jest żałosne.

    A niestety - ci sceptycy są właśnie tacy - bez wyjątku.

    > Nie potrzebuję poszerzać wiedzy na temat elektryków,

    Wypowiadać się o tym o czym nie masz pojęcia, też nie potrzebujesz.
    Stąd wniosek, żebyś tego nie robił.