eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryfikacja 2 › Re: elektryfikacja 2
  • Data: 2022-07-31 17:34:30
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 31.07.2022 13:51, Cavallino wrote:
    > W dniu 31-07-2022 o 12:20, ddddddddddddd pisze:
    >> On 31.07.2022 07:22, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 30-07-2022 o 18:40, ddddddddddddd pisze:
    >>>> On 30.07.2022 16:43, Cavallino wrote:
    >>>>> W dniu 30-07-2022 o 16:24, ddddddddddddd pisze:
    >>>>>
    >>>>>> nie muszę też odmawiać klientowi 150km ode mnie, bo wliczając czas
    >>>>>> dojazdu moja usługa elektrycznym vanem byłaby znacznie droższa,
    >>>>>
    >>>>> Bo?
    >>>>> Eksploatacja elektryka tak w ogóle ma ekonomiczne uzasadnienie.
    >>>>> Chyba że ktoś liczy tylko cenę zakupu, a reszty kosztów nie potrafi.
    >>>>
    >>>> bo doliczając postój
    >>>
    >>> Dlaczego miałbyś robić postój przy dojeździe 150 km?
    >>>
    >>
    >> bo 2x150=300, a jak się doda drugiego klienta to 350 albo 400km?
    >
    > Ile dni w roku dojeżdżasz po 350 czy 400 km?
    >
    >>> Do czasu gdy się nie zepsuje na kilka dni.
    >>> Wtedy też następnym klientom za postój policzysz?
    >>
    >> nie, od tego mam osobówkę.
    >
    > Czyle jak już będziesz miał ten jeden dzień w roku, że zamiast 50 km
    > będziesz musiał przejechać 400, to też możesz użyć osobówki.
    > A to znaczy, że wymyślasz nieistniejące problemy.
    > Jak wszyscy ehejterzy zresztą.

    mogę też jeździć konno. W zasadzie mógłby się tu znaleźć ktoś ze swoimi
    argumentami, bo taka bryczka w 90% przypadków by się sprawdziła.
    Jeżdżę używanymi autami od zawsze i nagła awaria nie zdarza się raz w
    roku, raczej raz w życiu (ale może mam szczęście). Wyjazd >400km zdarza
    się średnio raz w miesiącu. Sytuacja awaryjna? podobnie (tu zależy co
    dla kogo jest sytuacją awaryjną - dla mnie np. wykonanie usługi tuż po
    skończonej pracy za 200% ceny właśnie taką sytuacją jest i tylko ja
    jestem tutaj ograniczeniem. Baterie od elektronarzędzi ładuję w czasie
    jazdy, więc wszystkie moje narzędzia gotowe są pracować non stop, auto
    będzie gotowe w kilka minut.
    Jak jadę do klienta to zatrzymuję się możliwie blisko, żeby narzędzi nie
    targać kilkaset metrów bez powodu, ale można oczywiście auto zostawić na
    najbliższej ładowarce i wracać do niego po każdą pierdółkę.
    Prywatny samochód - może będzie elektrykiem, bo prywatnie teraz tyle nie
    jeżdżę - choć skoro mało jeżdżę, to raczej kupię campervana, który znowu
    elektryczny nie będzie - ale jeśli padnie na wymianę osobówki na
    osobówkę, to elektryka nie wykluczam

    >
    >
    > >> Nowy też się zepsuje
    >
    > Ice pewnie tak.
    >
    >>>> nie mam garażu przeznaczonego do trzymania auta, ładowarkę mógłbym
    >>>> zainstalować tylko na podjeździe
    >>>
    >>> I też może mieć wbudowany kabel, w czym w ogóle masz problem?
    >>> Ktoś Cię zmusza to zakupu wallboxa z gniazdem zamiast kabla, gdy
    >>> większość ma własny kabel właśnie, czy o co chodzi?
    >>
    >> nie wiedziałem,
    >
    > Ale gardłowałem.
    > Typowe.

    nie gardłowałem. Dla ciebie to może oczywiste, ale nie dla każdego.
    Nadal nie jest to dla mnie wygodniejsze niż korzystanie z diesla,
    którego parkuję w dowolnym miejscu


    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: