  • Data: 2015-09-08 19:41:47
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:msn5hl$336$...@d...me...

    >Nie bardzo widzę sensu dla tego typu zachowań, ale dla jakichś
    >VIPów gdzieś w drogich hotelach - kto wie, nie bywam przecież.

    A tam zaraz drogich - placisz za pokoj np 500$, a oni ci jeszcze
    doliczaja Pepsi za $1 - nie wk* bys sie ? :-)

    >Wszystko w barku jest fabrycznie zapieczętowane.

    Jakby to stanowilo przeszkode.

    >Naoglądałeś się jakichś szpiegowskich filmów z 007 i fantazja
    >Ci pogalopowała w hektary...

    Kwestia rachunku zyskow i mozliwych strat :-)

    >Wino się przeterminowało?? :-))

    Czekaj czekaj ... unia nie wymaga okreslenia terminu waznosci
    wszystkich produktow zywnosciowych ?
    Lacznie z winem ?

    http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Alkohol-po-ter
    minie-waznosci,t,362148,8.html