  • Data: 2015-09-08 20:46:44
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > No wlasnie. Podobny objaw jest przy odpowietrzaniu hamulcow - pedal
    > w podlodze ... a wiec zero hamowania.
    >
    > To o co tu chodzi - od 50 lat utrzymujemy fikcje ?

    Odpowietrzanie to jednak chyba co innego. Mnie raz się zdarzyła awaria
    hamulców, dobre kilkanaście lat temu. Zahamowałem dość ostro, wytraciłem
    część prędkości, coś chrupnęło, pedał wpadł głębiej, ale nie do końca.
    Hamował dalej, choć mniej skutecznie. Zatrzymał się, w nic nie walnąłem.
    Uznałem, że hamuje na tyle dobrze, że jeśli nie będę jechał szybko, to
    bezpiecznie dojadę do warsztatu. Pękło coś przy tylnym cylinderku, więc
    jeden z obwodów nie działał. Daewoo Tico, jak by co.

    --
    Jarek