  • Data: 2015-09-05 20:06:43
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Z nienawiści do pęków kluczy, planuję gdzie tylko się da wprowadzić
    > elektryczne zamki. z samą mechaniką raczej sobie poradzę. Elektronika
    > będzie musiała cały czas czekać na mój sygnał, więc obawiam się że owo
    > oczekiwanie może pochłonąć dużo energii. Na początku myślałem o
    > przesyłaniu sygnału otwarcia GSMem. ale sam telefon będzie już mocno
    > energochłonny. Wifi, bluetooth? Obawiam się że wifi odpada, bo najpierw
    > jakoś magicznie telefon i "zamek" muszą się znaleść w jednej sieci. Może
    > BT? Ale znowu na telefonie najpierw musiałbym zainicjować połączenie z
> [...]

    Czy to warto dla tych paru $ się mordować ?
    http://www.aliexpress.com/item/RFID-Card-Door-Lock-E
    lectronic-Hotel-Lock-for-Access-Control-System/32439
    063935.html
    http://www.aliexpress.com/item/DIY-Internal-and-exte
    rnal-key-RFID-to-open-the-door-RFID-Lock-Access-Cont
    rol-System-10pcs/1863475665.html
    Z drugiej strony mocno staniały kopiarki
    kluczy i chwilka nieuwagi może kosztować
    skopiowanie zestawu kluczy :
    http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-powerfu
    lset-9-frequency-RFID-125-KHZ-13-56-MHZ-IC-card-writ
    er-RFID-copier/1943019977.html
    http://www.aliexpress.com/item/Super-9-frequency-cop
    y-encrypted-NFC-Smart-Card-Read-Writer-RFID-Copier-I
    D-IC-Read-Writer/32428010160.html
    oraz staniały na wyprzedaży stare czytniki RFID
    http://www.aliexpress.com/item/100-5YOA-Brand-New-Se
    curity-RFID-Proximity-Entry-Door-Lock-Access-Control
    -System-For-Home-Office/32276439433.html

    --
    P03