  • Data: 2015-09-08 01:08:21
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yabba pisze:

    > To oczywista oczywistość, ale niektórzy nie stosują się do tej zasady.

    W takim razie zadam jeszcze raz to samo pytanie: to relacja z samodzielnych
    obserwacji, czy tylko domysły? Bo z tego co mi wiadomo, w hotelach, które
    stać na zamki w drzwiach po kilkaset euro za sztukę, to nawet żarówki się
    wymienia zanim się przepalą. Odstępstwa od opisanej zasady mogą zdarzyć
    się tam, gdzie pokoje zamykne są zamkiem marki "Łucznik", klucz zaopatrzony
    jest w brelok zrobiony z kilkunastocentymetrowego odcinka kija od szczotki,
    a okna zostały na głucho zabite gwoździem żelaznem.

    Jarek

    --
    "Barbara Ubryk" -- | Pokojów nigdy
    dziura nad dziury; | się nie przewietrza,