  • Data: 2015-09-05 19:37:34
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmum8gn.tp3.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Chcę ich nie zamykać, gdy staje się prawdopodobne, że się nie otworzą.
    > Przychodzi gość do recepcji i mówi "panie, moje drzwi nie chcą się
    > zatrzasnąć".

    A recepcjonista na to: OK. Proszę zostawić otwarty pokój i iść załatwiac
    swoje sprawy. Wezwiemy serwis. Może dziś po południu, a najdalej jutro,
    będzie miał Pan zamknięty pokój.
    Gość się chyba nie ucieszy.

    Tak jak pisałem robi się inaczej. Wyczerpana bateria uniemozliwia otworzenie
    drzwi, żeby zapewnić bezpieczeństwo dla rzeczy w środku. Ale zawsze takie
    zamki mają awaryjne otwieranie. Albo jest miejsca na zwykły klucz, albo jest
    ukryte niestandardowe gniazdo, pod które podłącza się zewnętrzną baterię.

    > Co w tym śmiesznego? Niewymydlone mydło codziennie wymieniają na nowe,
    > to bateryjki raz na rok też mogą. Żeby ten gość nie przychodził i nie
    > marudził.

    Jak sam napisałeś. Zużyte mydełka widać codziennie, niezużytych nie
    wymieniają. Wyczerpanej baterii nie widać, więc po co przepłacać za wymianę.
    Jak się wyczerpie to się będziemy martwili.
    Ale to temat na inny wątek o braku bieżącego utrzymania różnych urządzeń i
    systemów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba