  • Data: 2015-09-05 19:08:41
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciek napisał:

    > Programowalne wkładki (o których pisałeś) to tylko do kluczy z
    > wgłębieniami na bocznej płaskiej powierzchni. Parę linii z okrągłymi
    > wgłębieniami. We wkładce ustawiasz binarnie - jest wgłębienie/nie ma go.
    > Nie wyobrażam sobie programowania wkładki do zwykłego klucza, gdzie
    > ważna jest głębokość wysunięcia sztyftu. To by było jedno wielkie zacięcie.

    Rozumiem, że taką wkładkę można łatwo ustawić znając binarną wartość
    klucza, który ma do niej pasować. Ale to mało, ja chciałbym czegoś
    więcej. Żeby do takiej dajmy na to 24-bitowej wkładki dało się wpasować
    kilkadziesiąt różnych kluczy. W krzemie to trywialne, w żelazie już nie.

    > Jeszcze jedno - mam radziecką kłódkę "siurpryz".
    > [...] działa od 20 lat.

    Związek Radziecki przestał działać 24 lata temu.

    --
    Jarek