  • Data: 2017-08-30 12:11:34
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oo5trg$cbe$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-08-29 o 19:22, J.F. pisze:
    >A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu?

    Wystarczy ze zobaczy te prowizorke na podlodze i bedzie miala
    uzasadnione podejrzenia, ze jest to przerobka wykraczajaca poza
    fabryczne wykonczenie ... mimo, ze fabryka zainstalowal :-)

    >Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznacza
    >że na drodze tego nie uzyskasz. Tylko w warunkach laboratoryjnych.

    Ja moze nie uzyskam, ale patrzac na komputer, to moze i mozliwe.
    Tylko mnie temperament nie pozwala jechac 70 :-)

    >A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami.

    Ale zasieg liczony na prawdziwe miasto, z korkami, swiatlami,
    przystankami i pasazerami.

    >Ale holownik to koszt taki jak lawety czy tira. A trzeba rejestrację,
    >ubezpieczenie i kierowce autobusu, czyli dodatkowe koszty.

    >A holownik spali 40 litrów zamiast 30.

    Ale w holowanym kierownica i hamulce beda dzialaly !

    >Czasami na trasie się je widuje.

    Ale maja tachografy czy nie ?

    http://www.gitd.pl/jazda-bez-tachografu

    na linii regularnej nie trzeba, wiec po co zamawiac z tachografem,
    tylko co potem z przejazdem nieregularnym :-)

    Ale widze wyjatek dla pojazdow nowych.

    J.