eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne klopotyRe: elektryczne klopoty
  • Data: 2017-08-30 17:45:43
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-30 o 12:11, J.F. pisze:

    >>>>> Ursus City Smile ma 180 km zasięgu. Sądzę, że jest to zasięg w
    >>>>> mieście. Powinien zatem dojechać o własnych siłach. A jak nie -
    >>>> sztywny hol i tyle. Poza tym być może wystarczy na podłodze
    >>>> zainstalować prowizorycznie jeszcze kilka akumulatorów i dojedzie. :-)
    >>> A jak policja skontroluje i odkryje przerobki niezgodne z homologacja
    >>> ? :-P
    >> A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu?
    >
    > Wystarczy ze zobaczy te prowizorke na podlodze i bedzie miala
    > uzasadnione podejrzenia, ze jest to przerobka wykraczajaca poza
    > fabryczne wykonczenie ... mimo, ze fabryka zainstalowal :-)

    Schowają w bagażniku, schowku lub dorobią ładna przykrywę i nie będzie
    widocznego pajęczarstwa.

    >>>> Jak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanie
    >>>> w pojazdach z silnikami spalinowymi. W praktyce spalanie jest sporo
    >>>> większe a zasięg mniejszy.
    >>> Ale po miescie. W trasie to pewnie te 180km przejedzie.
    >> Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznacza
    >> że na drodze tego nie uzyskasz. Tylko w warunkach laboratoryjnych.
    >
    > Ja moze nie uzyskam, ale patrzac na komputer, to moze i mozliwe.
    > Tylko mnie temperament nie pozwala jechac 70 :-)

    Nikomu nie pozwala.

    >> A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami.
    >
    > Ale zasieg liczony na prawdziwe miasto, z korkami, swiatlami,
    > przystankami i pasazerami.

    Od kiedy, bo dotychczas to były testy laboratoryjne.

    >>>> Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu
    >>>> bez wspomagania kierownicy, na to nawet sztywny hol nie pomoże.
    >>
    >>> Jak sie od poczatku zacznie holowac, to na wspomaganie pradu powinno
    >>> starczyc :-)
    >
    >> Ale holownik to koszt taki jak lawety czy tira. A trzeba rejestrację,
    >> ubezpieczenie i kierowce autobusu, czyli dodatkowe koszty.
    >
    >>> No i pewnie ma regeneracyjne hamowanie, wiec kierowca noga z gazu,
    >>> ewentualnie leciutko hamulec, i holownik laduje akumulatory :-)
    >> A holownik spali 40 litrów zamiast 30.
    >
    > Ale w holowanym kierownica i hamulce beda dzialaly !

    A po kilkudziesięciu kilometrach kierowca holownika stanie i
    powie ze w umowie nie ma ciągania pojazdu z włączonym hamulcem.
    Przestań kombinować jak dzieciak.

    >>>> Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy.
    >>>> Najtaniej będzie dołączyć mały generatorek za kilkaset złotych
    >>>> i niech po drodze kierowca zrobi sobie przerwę na ładowanie.
    >>
    >>> Przerwa dobra rzecz ... i chyba nawet obowiazkowa.
    >>> Hm, maja w miejskich autobusach tachografy ?
    >>> A jak nie maja, to wolno im po trasie jezdzic ?
    >
    >> Czasami na trasie się je widuje.
    >
    > Ale maja tachografy czy nie ?

    Jak ostatnio autobusem jechałem to nie miały. A teraz nie jestem
    na bieżąco.

    > http://www.gitd.pl/jazda-bez-tachografu
    >
    > na linii regularnej nie trzeba, wiec po co zamawiac z tachografem, tylko
    > co potem z przejazdem nieregularnym :-)
    >
    > Ale widze wyjatek dla pojazdow nowych.

    A widzisz.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: