  • Data: 2019-04-03 23:38:07
    Temat: Re: [elektrozawory] Czy jest możliwe
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co po kims malpowac?

    Nigdzie nie napisałem że chcę małpować. Zawsze natomiast piszę ze chcę
    się nauczyć.

    > Takich zdjec nie zrobisz.

    Prawdopodobnie nie, ale... pamiętasz co Skaldowie o króliczku śpiewali?

    > Wymysl temat ktorego nikt jeszcze nie zrobil.

    Prawdopodobnie nie ma takiego tematu.
    Nawet oszacować trudno ilu ludzi ile zrobiło zdjęć od kiedy fotografia
    zeszła pod strzechy. Szczególnie ostatnio, od upowszechnienia się
    telefonów komórkowych. Znaczy mam zawiesić aparat na kołku?
    Po van Goghu paru ludzi słoneczniki malowało - zdyskredytujesz te obrazy
    tylko dlatego że temat nieoryginalny?

    Ale to chyba nie miejsce na takie dyskusje.

    --
    Michał