  • 1. Data: 2009-11-16 20:56:53
    Temat: ekran do slajdow?
    Od: Filla Kris <f...@p...onet.pl>

    Witam wszytkich
    Przymierzam sie do zakupu ekranu przenosnego na statywie do projekcji
    slajdow. Zastosowanie ekranu glownie do tradycyjnych slajdow ale nie
    wykluczam, ze w przyszlosci rownierz do projektorow multimedialnych.
    Wymiary ekranu to 180x180 lub 200x200cm . I tu pojawia sie pytanie, czy
    z wiekiem lub zmianami temperatury, takiej wielkosci ekrany moga sie
    wyginac, odkrztalcac? Czy moze to zalezy od konstrukcji, grubosci i
    materialu z jakiego jest wykonany?
    Wiekrzosc powierzchni to material odbijajacej swiatlo to "Matt White".
    Przeszukiwajac archiwum grupowicze polecali ekran perelkowy. Mam bardzo
    stary rosyjski ekran, chyba perelkowy, powierzchnia troche przypomina
    papier scierny. Po czasie stal sie bardzo brudny i miejscami
    powierzchnia sie wytarla. czyli wydaje mi sie ze gladka powierzchnia
    wydawala by sie praktyczniejsza.
    W sprawie firm produkujacych ekrany, ktorymi warto sie interesowac, a
    ktore mozna skreslic na starcie?
    Podam kilka ktore znalazlem w sieci i moze napisze ktos kto uzywa jakis
    z wymienionych ekranow?
    podam kilka istotnych danych ktore byly podane w opisie.

    1.REFLECTA model:Cristal line

    180x180 grubosc:0,30mm wspoczynnik G=1.1 cena: 261 zl
    200x200 Jak wyzej cena: 355 zl

    2.AVTEK model:Tripod pro

    180X180 tutaj dodatkowo korekcja trapezu cena:259 zl
    200x200 jak wyzej cena:369 zl

    3.AVERS model:tripod 18

    180x180 grubosc:0.35mm wspolczynnik:G=1.0 napinacz. korekcja trapezu
    cena:318 zl

    4.KRAFTMANN

    180X180 grubosc:0,33 wspolczynnik:G=1.0 korekcja trapezu cena:400 zl

    Bardzo prosze o jakies opinie na temat tychh ekranow. Moj budzet to
    okolo 300 zl ale jesli warto doplacic paredziesiat zl to moge naciagnac
    moj budrzet w koncu ekran kupuje sie na cale zycie
    pozdrawiam sedecznie
    Krzysztof Filla

    --
    Zapraszam do mojej galerii
    www.filla.pl

  • 2. Data: 2009-11-17 02:30:28
    Temat: Re: ekran do slajdow?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Filla Kris wrote:
    > Bardzo prosze o jakies opinie na temat tychh ekranow. Moj budzet to
    > okolo 300 zl ale jesli warto doplacic paredziesiat zl to moge naciagnac
    > moj budrzet w koncu ekran kupuje sie na cale zycie

    Sam Ci nie pomogę, ale skoro i na tej grupie zadałeś pytanie to podczepię
    się pod nie, bo też muszę kupić ekran, ale pod projektor:
    planuję kupić ekran i zastanawiam się nad tematem - manualny vs
    elektryczny. Z tymi pierwszymi miałem do czynienia i są ok, ale te
    elektryczne niby są o wiele lepsze, mają linki do napinania powierzchni
    itd. Czy ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia? :)

    d.

  • 3. Data: 2009-11-17 14:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filla Kris" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hdseam$7jq$1@news.onet.pl...
    > Przymierzam sie do zakupu ekranu przenosnego na statywie do
    > projekcji slajdow. Zastosowanie ekranu glownie do tradycyjnych
    > slajdow ale nie wykluczam, ze w przyszlosci rownierz do
    > projektorow multimedialnych.

    Kup tani. W przyszlosci moze zajdzie potrzeba wymiany na
    metalizowany, zachowujacy polaryzacje i umozliwiajacy ogladanie 3D
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-12-05 22:45:49
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Mam ekran perełkowy naszej produkcji juz 20 lat i nic się z nim nie dzieje
    złego. Przechowywany w ogrzewanym domu. Perełki mają ten plus że widać
    dobrze nawet w lekko przysłoniętym pomieszczeniu. Niestety widz powinien
    siedziec blisko osi rzutnik/ekran bo z boku jest kiepsko. Zasada działania
    perełek jest taka sama jak w przypadku znaków drogowych.

    Tom