    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: egzamin na prawo jazdy kat. B w ma?ym mie?cie?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 16 Apr 2013 21:38:45 +0200

    Dnia Tue, 16 Apr 2013 21:14:16 +0200, RedLite napisał(a):

    > Dla mnie ciekawsze jest to, że ci, którzy [rzekomo] beznamiętnie kuli na
    > pamięć stare testy i ci, którzy radzą sobie z nowymi [rzekomo] uczącymi
    > lepiej testami, zdają praktykę z taką samą skutecznością.

    Pokazuje to jaką "nową jakość" niosą te nowe testy.

    Tak BTW - kolega zdał ostatnio egzamin i jedno pytanie mu utkwiło w
    pamięci:

    Jaka jest maksymalna długość zestawu pojazdów który można prowadzić mając
    kat. B.
    a) 19m
    b) 18m 75cm
    c) 18m 50cm

    Bardzo ważna wiedza dla przyszłych kierowców...
    Nie wyobrażam sobie żeby przyszły kierowca osobówki mógł tego nie wiedzieć,
    przecież bez takiej wiedzy on będzie powodował śmiertelne zagrożenie dla
    wszystkich wokół...
    Zwłaszcza jak do swojego Cinquecento podepnie 20m przyczepę...