  • Data: 2013-04-16 21:51:56
    Temat: Re: egzamin na prawo jazdy kat. B w ma?ym mie?cie?
    Od: RedLite <y...@n...kom> szukaj wiadomości tego autora

    16.04.2013 21:24; J.F napisał:

    > A sa gdzies opracowane statystyki ?
    > Bo drastyczne roznice w wojewodztwach by mnie tez zdziwily.

    Trzeba by poszukać, np. patrz tu, to w województwie łódzkim
    http://d.polskatimes.pl/k/r/5/01/ca/4fee0c56e0ae0_p.
    jpg?1353387892

    Pomiędzy województwami będą mniejsze różnica, ale w wynikach egzaminów
    na PJ też.

    No właśnie.

    --
    *RedLite*

    Jeśli nie odpowiadam na Twój post, to istnieją dwie zasadnicze możliwości:
    - albo się z nim zgadzam
    - albo jest na tyle durny, że nawet nie chce mi się molestować klawiatury.