eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyefekt "gaźnikowy"Re: efekt "gaźnikowy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <kh5k4l$lk7$1@node2.news.atman.pl> <kh6vjd$k9a$1@mx1.internetia.pl>
    <kh71a4$kes$1@news2.ipartners.pl> <kh75i4$7ve$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <kh75i4$7ve$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: efekt "gaźnikowy"
    Date: Wed, 6 Mar 2013 13:13:57 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 36
    Message-ID: <51373306$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.99.183
    X-Trace: 1362572038 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.4.99.183:50118
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485225
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-03-06 10:12, Jakub Witkowski pisze:
    >> Przy *tej samej prędkości obotowej*, przy w pełni otwartej
    >> przepustnicy
    >> cylinder napełnia
    >> się w każdym cyklu do powiedzmy do 90% ciśnienia atmosferycznego
    [...]
    >Co jednak nie zmienia faktu, że jest tak, że mieszanka jest (byłaby)
    >zbyt uboga przy przyspieszaniu, bo jest dobierana do jakichś
    >przepływów średnich,

    Teoretycznie gaznik dawkuje dobrze w calym zakresie przeplywow.
    Praktyka moze byc rozna, ale sie przynajmniej stara.

    >i jest ta sytuacja ratowana podciśnienowym cofaniem zapłonu
    >(ratowaniem się przed spalaniem stukowym na zbyt ubogiej mieszance)

    Hm, nie wiem czy dobrze.
    Cos mi sie kojarzy ze przyspieszenie zaplonu jest podcisnieniowo
    regulowane bo przy niskim napelnieniu spalanie wolno sie rozwija.

    I te regulacja dziala caly czas - tzn jak wcisniesz pedal to
    podcisnienie w kolektorze spada, po czym w miare jak silnik nabiera
    obrotow - rosnie, ale na ile rosnie, to zalezy od glebokosci
    wcisniecia i otwarcia przepustnicy.
    Jak jest pedal w podlodze, to podcisnienie jest male.

    >oraz pompką przyspieszacza (wzbogacenie mieszanki, ale kiepskie, bo
    >słabo przetworzone paliwo z cieczy w emulsję/opary)

    To przede wszystkim jest chwilowe - poki noga idzie w dol.
    Jak trzymasz pedal rowno wcisniety, to dodatkowego paliwa nie ma.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: