-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: efekt "gaźnikowy"
Date: Wed, 06 Mar 2013 11:17:06 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 29
Message-ID: <kh75i4$7ve$1@mx1.internetia.pl>
References: <kh5k4l$lk7$1@node2.news.atman.pl> <kh6vjd$k9a$1@mx1.internetia.pl>
<kh71a4$kes$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1362565508 8174 77.252.249.9 (6 Mar 2013 10:25:08 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Mar 2013 10:25:08 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <kh71a4$kes$1@news2.ipartners.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130215 Thunderbird/17.0.3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485213
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-06 10:12, Jakub Witkowski pisze:
> > Gdy otworzysz przepustnicę - nic się nie dzieje więcej, silnik ma
> nadal taką samą pojemność i prędkość obrotową, więc "ciągnie" powietrza
> tyle samo.
> A to już bzdura, drogi kolego :)
Dziękuję za skorygowanie :)
> Przy *tej samej prędkości obotowej*, przy w pełni otwartej przepustnicy
> cylinder napełnia
> się w każdym cyklu do powiedzmy do 90% ciśnienia atmosferycznego
> (niewielkie straty tylko
> na oporze dolotu, zaworów), a przy zamkniętej, do powiedzmy zaledwie
> 10%. W takim smamym
> stosunku zmienia się też oczywiście masa zasysanego powierza na każdy
> cykl, a to ma
> oczywisty i bezpośredni wpływ na przepływ, czyli ilość paliwa w
> jednostce czasu.
Co jednak nie zmienia faktu, że jest tak, że mieszanka jest (byłaby)
zbyt uboga przy przyspieszaniu, bo jest dobierana do jakichś przepływów
średnich, i jest ta sytuacja ratowana podciśnienowym cofaniem zapłonu
(ratowaniem się przed spalaniem stukowym na zbyt ubogiej mieszance) oraz
pompką przyspieszacza (wzbogacenie mieszanki, ale kiepskie, bo słabo
przetworzone paliwo z cieczy w emulsję/opary)
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.13 13:13 J.F
- 06.03.13 13:46 Jakub Witkowski
- 06.03.13 13:52 Jakub Witkowski
- 15.03.13 03:12 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody