eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyefekt "gaźnikowy"Re: efekt "gaźnikowy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: efekt "gaźnikowy"
    Date: Wed, 06 Mar 2013 11:17:06 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <kh75i4$7ve$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kh5k4l$lk7$1@node2.news.atman.pl> <kh6vjd$k9a$1@mx1.internetia.pl>
    <kh71a4$kes$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1362565508 8174 77.252.249.9 (6 Mar 2013 10:25:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Mar 2013 10:25:08 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kh71a4$kes$1@news2.ipartners.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130215 Thunderbird/17.0.3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485213
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-06 10:12, Jakub Witkowski pisze:
    > > Gdy otworzysz przepustnicę - nic się nie dzieje więcej, silnik ma
    > nadal taką samą pojemność i prędkość obrotową, więc "ciągnie" powietrza
    > tyle samo.
    > A to już bzdura, drogi kolego :)
    Dziękuję za skorygowanie :)

    > Przy *tej samej prędkości obotowej*, przy w pełni otwartej przepustnicy
    > cylinder napełnia
    > się w każdym cyklu do powiedzmy do 90% ciśnienia atmosferycznego
    > (niewielkie straty tylko
    > na oporze dolotu, zaworów), a przy zamkniętej, do powiedzmy zaledwie
    > 10%. W takim smamym
    > stosunku zmienia się też oczywiście masa zasysanego powierza na każdy
    > cykl, a to ma
    > oczywisty i bezpośredni wpływ na przepływ, czyli ilość paliwa w
    > jednostce czasu.
    Co jednak nie zmienia faktu, że jest tak, że mieszanka jest (byłaby)
    zbyt uboga przy przyspieszaniu, bo jest dobierana do jakichś przepływów
    średnich, i jest ta sytuacja ratowana podciśnienowym cofaniem zapłonu
    (ratowaniem się przed spalaniem stukowym na zbyt ubogiej mieszance) oraz
    pompką przyspieszacza (wzbogacenie mieszanki, ale kiepskie, bo słabo
    przetworzone paliwo z cieczy w emulsję/opary)


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: