  • 1. Data: 2010-11-29 12:10:32
    Temat: eeepc wsiąkły czy co?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Swego czasu dosyc popularne byly eepc. Od prostych konfiguracji do
    calkiem rozbudowanych.
    Teraz ostaly sie tylko te drozsze wersje (1kzl i wiecej) a tych
    uzywanych nie ma za wiele na allegro.

    Co jest?
    Byly tak slabe ze poumieraly?
    Sa tak dobre za posiadacze sobie je chwala i przekazuja dzieciom/
    wnukom?

    Kupil bym sobie cos do internetu w domu, byle tanie (do 300 zl) i z
    akumulatorem na te 30 minut minimum. A w sieci widze tylko jakies
    tablety czy netbooki z androidem czy winCE...

  • 2. Data: 2010-11-29 13:41:26
    Temat: Re: eeepc wsiakly czy co?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Swego czasu dosyc popularne byly eepc.

    Nadal sa.

    > Kupil bym sobie cos do internetu w domu,
    > byle tanie (do 300 zl) i z akumulatorem na te
    > 30 minut minimum. A w sieci widze tylko jakies
    > tablety czy netbooki z androidem czy winCE...

    Podnies widelki tak ze dwa razy, do 600,- to sie zaczna i eeepc pojawiac.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2010-11-29 16:21:01
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 29 Lis, 14:41, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:

    > Nadal sa.

    Ale walsnie mi chodzi o te kupione kiedys.
    Wtedy kosztowaly kolo 600zl wiec teraz powinny biegac po nizszej
    cenie.

    > Podnies widelki tak ze dwa razy, do 600,- to sie zaczna i eeepc pojawiac.

    A tyle to ja wiem :)
    Ale potrzebuje czegos co uniesie FF i apache+php i obsluzy pendrajwa.
    No i alternatywa jest taka zeby kupic jakis T21 czy innego compaqa...

  • 4. Data: 2010-11-29 19:48:00
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-29 17:21, ptoki pisze:
    > Ale walsnie mi chodzi o te kupione kiedys.
    > Wtedy kosztowaly kolo 600zl wiec teraz powinny biegac po nizszej
    > cenie.
    Wtedy były nawet po 699zł do kupienia nowe. Potem/teraz juz nie bylo, a
    zycie zweryfikowalo ze to byla bardzo dobra okazyjna cena - kto kupil,
    to nie odda za 300zl "pelnosprawnego malutkiego laptopka" bo co za to
    kupi? dwuletnia nokie?

    > A tyle to ja wiem :)
    No wlasnie. To jest cena ktora wolny rynek wyregulowal, wiec albo szukaj
    mega okazji, albo "nie wiem czy dziala, dostalem od kolegi w
    rozliczeniu, ja sie na tym nie znam, ale pewnie dziala, zwrotu i
    negatywa nie przyjmuje" ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-11-29 22:16:17
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > Ale walsnie mi chodzi o te kupione kiedys.
    > Wtedy kosztowaly kolo 600zl wiec teraz powinny
    > biegac po nizszej cenie.

    Kolo 600,- to IIRC kosztowaly najtansze wersje
    eeepc 700/701 (ekran 7" 800x480, 256 MB RAM,
    2 GB flash zamiast dysku) w momencie, gdy dolar
    stal po niewiele ponad 2 zlote.

    > Ale potrzebuje czegos co uniesie FF i apache+php
    > i obsluzy pendrajwa. No i alternatywa jest taka
    > zeby kupic jakis T21 czy innego compaqa...

    IMHO T21 bedzie lepszym wyborem od eepc 700/701
    chocby ze wzgledu na wygodniejszy (wiekszy) ekran.
    Piszesz o FF a sporo stron potrzebuje jednak tych
    1024x768 zeby jako-tako wygladac (pisze jako
    uzytkownik eeepc 901 ;)).

    Tylko z Flashem sie nie polubisz... oj nie... :)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 6. Data: 2010-11-30 07:43:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 29.11.2010 Vituniu <v...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > 1024x768 zeby jako-tako wygladac (pisze jako
    > uzytkownik eeepc 901 ;)).
    >
    > Tylko z Flashem sie nie polubisz... oj nie... :)

    Były wersje z HDD, a ten flash nie taki zły - hint ma dobry
    seek mimo że nie jest szybki jak OCZ to FF chodzi. Gorzej na
    prawdę z atomem + obfity kod js typu google maps czy openlayers.

    btw. mam białą 901 eeepc na sprzedaż - własnie z flashem 4+8.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 7. Data: 2010-11-30 07:59:46
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Były wersje z HDD, a ten flash nie taki zły

    :)

    Piszac o pamieci "flash" pisalem o serii 700
    (chyba nie bylo tam modelu z klasycznym dyskiem)

    Piszac zas, ze "nie polubi sie z Flashem" mialem
    juz na mysli Adobe Flash i jego dzialanie na T21
    (czy czymkolwiek innym z Pentium III ~600 MHz
    na pokladzie).

    Przepraszam, jesli niezbyt czytelnie wyszlo...

    > Gorzej na prawdę z atomem + obfity kod
    > js typu google maps czy openlayers.

    Ano... :)

    > btw. mam białą 901 eeepc na sprzedaż - własnie
    > z flashem 4+8.

    Z ciekawosci: znudzila sie?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2010-11-30 08:21:42
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 30.11.2010 Vituniu <v...@p...fm> napisał/a:

    > Ano... :)

    > Z ciekawosci: znudzila sie?

    1. ma 2 lata więc gwarancja out - i co 2 lata jednak zmieniam
    główne narzędzie pracy.
    2. dużo piszę aplikacji pod przeglądarki z obfitym
    JS, więc mi trochę przeszkadza jego w tym powolność. Gdybym tego
    _używał_ to pewnie by mi wystarczało, gdy mam na tym _pracować_ i
    debugować JS we firebug to na atomie się nie da tego robić
    wygodnie.
    3. No po 2 latach się nudzi - jednak.

    Zmieniłem na nowego Air-a 13.3"/1.8GHz/2GB/128GB-SSD, a eeepc
    sobie _całe_ w nim już zwirtualizowałem - tak jak stał,
    w sumie pierwszy raz zrobiłem p2v i jestem pod wrażeniem efektu.
    Użyłem virtualbox-a.

    ps. chcesz kupić? Mogę Ci go podrzucić przy najbliższej okazji ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 9. Data: 2010-11-30 08:36:42
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > Gdybym tego _używał_ to pewnie by mi wystarczało,
    > gdy mam na tym _pracować_ i debugować JS we firebug
    > to na atomie się nie da tego robić wygodnie.

    Ano... Zwlaszcza przy zestawieniu z Air'em.
    Mocno nieuczciwe dla dowolnego eee ;)

    > 3. No po 2 latach się nudzi - jednak.

    Czyli kolega "ptoki" ma swoja odpowiedz na pytanie
    co sie dzieje z eeeepc. Otoz eeepc nie umieraja, a z
    rzadka sie nudza i trafiaja na rynek wtorny ;)

    > ps. chcesz kupić? Mogę Ci go podrzucić przy najbliższej okazji ;)

    Nieee... na co mi dwa takie same? ;)

    Poza tym - 901 to rewelacyjne polaczenie rozsadnych
    parametrow i malych rozmiarow (wszystkie pozniejsze
    modele sa juz wieksze niestety) ale jesli nie ma potrzeby
    noszenia go w kieszeni, to taki T42 (za +/- same pieniadze)
    bedzie wygodniejszy (i szybszy przy okazji).

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 10. Data: 2010-11-30 11:45:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    > Czyli kolega "ptoki" ma swoja odpowiedz na pytanie
    > co sie dzieje z eeeepc. Otoz eeepc nie umieraja, a z
    > rzadka sie nudza i trafiaja na rynek wtorny ;)

    Ale nie zamierzam go wrzucać na ten rynek za 300zł :D
    Liczyłem na ~700zł w transakcji.

    Ale większy.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".